اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

آلومینیوم اراک به دنبال کسب اولین امتیاز خانگی در لیگ برتر

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در بازی با ملوان به دنبال کسب اولین امتیاز خانگی است.

آلومینیوم اراک به دنبال کسب اولین امتیاز خانگی در لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مسابقات هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور از عصر امروز پیگیری خواهد شد و در یکی از این بازی‌ها آلومینیوم میزبان ملوان است.

بنابر اعلام حسین زرگر، نماینده فدراسیون فوتبال و مدیر برگزاری مسابقه تیم‌های آلومینیوم و ملوان انزلی، این دیدار بدون حضور تماشاگران انجام خواهد شد.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در این بازی به دنبال کسب اولین امتیاز خانگی است؛ این تیم در هفته‌های اول، سوم و پنجم مقابل تیم‌های هوادار تهران، پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز میزبان بوده  و تن به شکست داده است.

آلومینیوم در هفته دوم مقابل صنعت نفت آبادان اولین و تنها پیروزی مسابقات تا اینجای کار را به دست آورده و همچنین در هفته‌های چهارم و ششم مقابل تیم‌های مس رفسنجان و سپاهان تن به تساوی داده است.

به این ترتیب آلومینیوم با یک برد و دو تساوی و کسب ۵ امتیاز در رتبه چهاردهم جدول رده‌بندی قرار دارد و در بازی مقابل ملوان به دنبال شکست طلسم عدم کسب امتیاز در بازی‌های خانگی است.

تیم ملوان نیز در بازگشت به لیگ برتر، هنوز رنگ برد را ندیده‌ و  با کسب دو تساوی و سه شکست و با دو امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

این بازی در ورزشگاه امام خمینی(ره) شهر اراک در ساعت ۱۸ برگزار می‌شود.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول