اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

هدف دشمن ایجاد دو قطبی در کشور است/ باید بر رفتار سلبریتی‌ها نظارت شود

همسر شهید مدافع حرم بجنوردی با تاکید بر نقش سلبریتی‌ها در ایجاد و تشدید اغتشاشات در جامعه، خواستار نظارت بیشتر بر رفتار سلبریتی‌ها شد.

هدف دشمن ایجاد دو قطبی در کشور است/ باید بر رفتار سلبریتی‌ها نظارت شود

سوسن رمضانی، همسر شهید مدافع حرم فیروز حمیدی زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در بجنورد، با اشاره به تاثیر اعمال سلبریتی‌ها در جامعه، اظهار کرد: برخی از افراد در جامعه سلبریتی‌ها را الگو خود قرار داده‌اند و باید بر رفتار سلبریتی‌ها به جهت تاثیر و الگو پذیری جوانان از آنها نظارت بیشتری داشته باشند. 

وی با بیان اینکه هدف دشمن از ایجاد اغتشاشات در ایران به هیچ وجه بحث حمایت از زنان و یا مردم ایران نیست، گفت: هدف دشمن از ایجاد اغتشاشات در ایران بر هم زدن آرامش در ایران و ایجاد دو قطبی بین مردم و مسئولین است.

همسر شهید مدافع حرم افزود: دشمنان ایران اگر حامی زنان بودند اوضاع و شرایط زنان در کشورهای اروپایی به این شکل نبود.

وی با بیان اینکه بحث اعتراض و اغشاش با هم تفاوت دارد، ادامه داد: مردم باید بدانند بر هم زدن آرامش جامعه و ایجاد اغتشاش و ضربه زدن به اموال عمومی با اعتراض فرق دارد و این به ضرر خود آنهاست.

رمضانی با اظهار تاسف از بروز اتفاقاتی چون به آتش کشیدن پرچم امام حسین (ع) و کتاب قرآن توسط اغتشاشگران، گفت: دشمن اگر مدافع حقوق بانوان در ایران است چرا در مقابل تحریم داروهای مورد نیاز بیماران پروانه‌ای توسط آمریکا واکنشی نشان نمی‌دهد.

وی نقش برخی سلبریتی‌ها را در تشدید و ایجاد اغتشاشات بسیار پررنگ دانست و اظهار داشت: مردم باید بدانند که هدف برخی سلبریتی‌ها از دعوت مردم به آشوب، حمایت از آنها نیست.

این بانوی بجنوردی ادامه داد: سلبریتی‌ها به دفاع منافع شخصی خود هستند و از طریق دشمنان ایران مامور بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و دعوت مردم به اغتشاش هستند. 

همسر شهید مدافع حرم گفت: دشمن می‌خواهد با دو دسته کردن ایران و قرار دادن مرم در مقابل مسئولین، اوضاع ایران را به اغتشاش بکشانند تا به خیال واهی خودشان بتوانند بر ایران حکومت کنند. 

وی افزود: هدف دشمن دشمن از ایجاد اغتشاشات در ایران است که مردم اعتمادی به دولت نداشته باشند و آنها را نسبت به دولت و نیروی‌های نظامی بدبین کنند.

همسر شهید مدافع حرم با تاکید بر اینکه مردم نباید به حرف‌های رسانه‌های بیگانه توجه کنند، بیان داشت: آنها تصاویری که در فیلم‌ها و رسانه‌های خود مخابره می‌کنند، سعی دارند اوضاع را در کشورهای اروپایی و خارج آرمانی و خوب نشان دهند در حالی که واقعیت به هیچ وجه اینطور نیست. 

وی گفت: رسانه‌های بیگانه در پوشش اتفاقات در ایران طوی عمل می‌کنند که کمترین تجمع در ایران را بزرگ جلوه داده تا ایران را کشوری نا امن جلوه دهند.

همسر شهید حمیدی زاده ادامه داد: تجمعات و اغتشاشات بسیار بزرگتر در کشورهای دیگر رخ می دهد ولی رسانه‌ها چون توسط این کشورها تامین می‌شوند این اتفاقات را پوشش رسانه‌ای نمی‌دهند. 

وی از عدم نظارت بر رفتار و اعمال سلبریتی‌ها انتقاد کرد و گفت: چرا برای استخدام یک نفر در جامعه کلی تحقیق و پرس و جو می‌شود ولی بر رفتار و اعمال سلبریتی‌ها با توجه به تاثیر آنها در افراد هیچ نظراتی نمی‌شود. 

همسر شهید حمیدی زاده تاثیر حرف‌ها و اعمال سلبریتی‌ها در جامعه را زیاد دانست و گفت: برخی از افراد در جامعه سلبریتی‌ها را الگو خود قرار داده‌اند و دولت باید بر رفتار سلبریتی‌ها به جهت تاثیر و الگو پذیری جوانان از آنها نظارت بیشتری داشته باشند. 

وی در پایان با تاکید بر اینکه شهدا برای دفاع از ما جان خود را تقدیم کردند تا ما در آرامش زندگی کنیم، اظهار داشت: مردم هر چیزی را که در فضای مجازی می‌بینند باور نکنند و به دنبال واقعیت باشند.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول