اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

مجید انتظامی: از دیدن دستاوردهای ایران در حوزه فناوری نانو احساس غرور می‌کنم

استاد مجید انتظامی پس از بازدید از نمایشگاه دائمی نانو گفت: چیزهایی داریم که می‌توانیم به آن ببالیم اما مردم از آن بی‌اطلاعند؛ امیدوارم روز به روز پیشرفت کنیم.

مجید انتظامی: از دیدن دستاوردهای ایران در حوزه فناوری نانو احساس غرور می‌کنم

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، مجید انتظامی، آهنگساز و رهبر ارکستر  با حضور در نمایشگاه دائمی نانو، درباره این نمایشگاه و دستاوردهای آن گفت: بسیار از توسعه فناوری نانو در کشور خوشحالم. از محصولات و دستاوردهایی که در این نمایشگاه دیدم احساس غرور کردم و تعجب می کنم که ما انقدر دستاوردهای خوبی داریم و مردم از آنها بی اطلاع هستند.

وی در ادامه گفت: امیدوارم دستاوردهای این چنینی برای مردم نیز به نمایش گذاشته شود. کسانی که خارج از کشور هستند فکر می کنند در داخل در این زمینه ها خبری نیست. من واقعا احساس غرور کردم و امیدوارم که این دستاوردها مثمر ثمر باشد و روزی همه چیزهایی که مردم احتیاج دارن ساخت ایران باشد‌.

این نمایشگاه به‌صورت دائمی در محل ستاد ویژه توسعه فناوری نانو برقرار است و در آن مهمترین دستاوردهای کشور در این حوزه به نمایش گذاشته شده است.

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول