اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

پلیس پذیرای انتقادات سازنده است

مسئول عقیدتی - سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: انتظارات زیادی از مجموعه انتظامی وجود دارد اما پاسخگویی روزانه به ٢۴ هزار تلفن در مجموعه پلیس ١١٠ کار سختی است و باید شهروندان سنگینی حجم کار پلیس را درک کنند اما پذیرای انتقادات سازنده هستیم.

پلیس پذیرای انتقادات سازنده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام علیرضا رامیار صبح روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتظارات زیادی از مجموعه انتظامی وجود دارد اما پاسخگویی روزانه به ٢۴ هزار تلفن در مجموعه پلیس ١١٠ کار سختی است و باید شهروندان سنگینی حجم کار پلیس را درک کنند اما پذیرای انتقادات سازنده هستیم.

مسئول عقیدتی - سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری نظارت بر همه فرایندها از وظایف فراجاست و در جاهایی ایراد وجود دارد اما تلاش می شود این وظیفه به بهترین شکل عملیاتی شود.

وی ادامه داد: در حوزه آموزشی و رفتاری نیز در این مجموعه اقدامات خوبی صورت گرفته است، آسیب در حوزه فراجا متفاوت از سایر حوزه های نظامی و دفاعی است از این رو  آسیب شناسی در این مجموعه مورد تاکید است.

مسئول عقیدتی - سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: با توجه به اغتشاشات اخیر ماموران انتظامی در استان در مقابل بدرفتاری ها و ناهنجاریها، فشارهای زیادی تحمل کرده اند که کار در این شرایط بسیار سخت و پر استرس است.

حجت الاسلام رامیار افزود: همچنین به منظور رعایت مسایل شرعی از توان بانوان پلیس در این اغتشاشات استفاده شد.

وی ادامه داد: پلیس، روزانه بیش از ٣٠٠ ماموریت انجام می دهد و با توجه به حجم کار در این مجموعه کمترین ریزش در حوزه سیاسی را داشته ایم و امنیت سیاسی و اعتقادی به صورت مرتب رصد می شود.

مسئول عقیدتی - سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: مجموعه فراجا در استان بیش از ٢ هزار نفر قاری قرآن دارد و همه توان را به کار بسته این تا به سمت پلیس در تراز جمهوری اسلامی حرکت کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول