اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

افتتاح «روزهای سینمای ایران» با فیلم سینمایی «هِناس» در دمشق/ نمایش ۵ اثر از سازمان سینمایی سوره در این رویداد

«روزهای سینمای ایران» با اکران فیلم سینمایی «هِناس» و نمایش ۴ اثر دیگر‌ از سازمان سینمایی سوره، از یکشنبه ۱۰ مهرماه کار خود را در شهر دمشق آغاز خواهد کرد.

افتتاح «روزهای سینمای ایران» با فیلم سینمایی «هِناس» در دمشق/ نمایش ۵ اثر از سازمان سینمایی سوره در این رویداد

به گزارش خبرگزاری فارس، همزمان با هفته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سوریه و به همت رایزنی فرهنگی ایران در دمشق و با همکاری وزارت فرهنگ جمهوری عربی سوریه، اداره کل همکاری‌های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور و مرکز بین‌الملل سوره، «روزهای سینمای ایران» از امروز یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ در محل سالن اپرا شهر دمشق آغاز می‌شود. 

در این هفته‌ فیلم که تا سه‌شنبه ۱۲ مهر ماه ادامه دارد؛ فیلم‌های «هِناس»، «مدیترانه»، «حوض نقاشی»، «یه حبه قند» و «فرشته‌ها با هم می‌آیند» از محصولات سازمان سینمایی سوره و منتخب آثاری که حق پخش آن‌ها را در اختیار دارد، با زیرنویس عربی به نمایش در می‌آید.

همچنین افتتاحیه این رویداد سینمایی با نمایش ویژه فیلم سینمایی «هِناس» و حضور حسین دارابی کارگردان این فیلم برای علاقمندان به سینمای ایران همراه خواهد بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول