اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

رزمایش شهری موتورسیکلت‌سواران قانونمند در اصفهان برگزار می‌شود

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: رزمایش شهری موتورسیکلت‌سواران قانونمند گرامیداشت هفته فراجا ۱۴۰۱ در روز پنجشنبه ۱۴ مهر ساعت ۷ صبح از گلستان شهدا اصفهان به مقصد میدان نقش جهان برگزار می‌شود.

رزمایش شهری موتورسیکلت‌سواران قانونمند در اصفهان برگزار می‌شود

محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگا فارس در اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر پارکینگ‌های سطح شهر اصفهان از موتورسیکلت‌های متخلف اشباع شده است و به نظر می‌آید رفع معضل موتورسواران متخلف به فرهنگ‌سازی و همکاری نهادهای فرهنگی و خانواده‌ها نیاز دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح موتوریار توسط پلیس راهور استان اصفهان افزود: در این طرح موتورسواران متخلف را متوقف کرده و از آنان خواسته‌ایم تا یک کاور با نام موتوریار را پوشیده و به مدت یک ساعت با موتورسواران متخلف برخورد کرده و به آنان تذکر دهند.

محمدی با بیان اینکه این اقدام که با استقبال خوبی از سوی شهروندان همراه بود به نوعی باعث فرهنگ‌سازی در بین موتورسوران و قانونمند شدن هرچه بیشتر آنان می‌شود، گفت: جریمه کردن و توقیف وسایل نقلیه مردم برای پلیس بسیار ناخوشایند است، البته پلیس برای برقراری نظم و آرامش در جامعه و قانونمندکردن افراد متخلف ناچار به برخوردهای سختگیرانه با افراد متخلف است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان بیان کرد: در حال حاظر نیز موتورسیکلت افرادی که تخلف امنیتی دارند و با هنجارشکنی آرامش شهروندان را سلب می‌کنند و یا موتورهای دارای پلاک ناخوانا، قدیمی و مخدوش توقیف و با آنان برخورد قانونی انجام می‌شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به رزمایش شهری موتورسیکلت سواران قانونمند در اصفهان گفت: رزمایش شهری موتورسیکلت سواران قانونمند گرامیداشت هفته فراجا ۱۴۰۱ در روز پنجشنبه ۱۴ مهر ساعت ۷ صبح از گلستان شهدا اصفهان به مقصد میدان نقش جهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول