اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

شهیدحمید جیرایی: ملت آزادیخواه ایران چه گناهى کرده که در محاصره اقتصادى دشمن است؟

شهید حمید جیرایی شرایی در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است «من شهید راه استقلال و آزادى ایران شده‌ام، مگر ملت آزادیخواه ایران چه گناهى کرده که آنها را اینطور در محاصره اقتصادى و نظامى گذارده‌اند؟».

شهیدحمید جیرایی: ملت آزادیخواه ایران چه گناهى کرده که در محاصره اقتصادى دشمن است؟

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

3072/ تبرک لحظاتمان با شهید حمید جیرایی شرایی

بسم الله الرحمن الرحیم
ولا تحسبن الذین قتلوا فى سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

درود بر رهبر کبیر انقلاب اسلامى ایران امام خمینى و درود بر تمام رزمندگان اسلام که در جبهه‌هاى حق علیه باطل می‌جنگند و سلام بر تمام شهداى راه حق و آزادگى.

خدمت پدر و مادر و سایر اقوام سلام عرض میکنم و امیدوارم در این لحظات حساس خوب و خوش باشید. پدر و مادر عزیزم اگر جسدم را آوردند ناراحت نباشید چون من نرفته‌ام که برگردم رفته‌ام که با کفر مبارزه کنم وصیت میکنم که هرگز براى من گریه و زارى نکنید قطرات اشک‌ها را گلوله کنید و بر سینه دشمنان داخلى و خارجى بزنید فقط به مادرم بگویید در نزد فاطمه زهرا(س) سربلند و روسفید خواهى بود براى اینکــه تو هم شهید داده‌اى.

اسلحه‌ام را بیاورید تا سینه دشمن را سوراخ سوراخ کنم که دیگر تحمل این همه نامردى و نامردمى را ندارم مگر ملت آزادیخواه ایران چه گناهى کرده که ما را اینطور در محاصره اقتصادى و نظامى گذارده‌اند.

به جهانخواران شرق و غرب بگوئید اگر خانواده‌ام را به اسارت بگیرید و زندگی‌ام را به تاراج ببرند یک کلمه ضعف و زبونى از دهانم خارج نخواهد شد و اگر جسدم را خاکستر کنند و به دریا بریزند از میان امواج خروشان نداى آزادى را سر خواهم داد.

مادر من رفتم به جبهه زیرا خون من از خون حسین بن على و قاسم ۱۳ ساله بالاتر نیست، مادرجان گریه مکن که پسرت شهید راه استقلال و آزادى ایران شده است.

انتهای پیام/ 89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول