اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

آیت‌الله کعبی: دشمنان می‌خواهند زن را با برهنگی به تباهی بکشانند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره شعار «زن، زندگی، آزادی» نوشت: دشمنان با ترویج سبک زندگی غربی می‌خواهند زن و زندگی را با برهنگی و هنرنمائی غیراخلاقی و با بر افروختن هیجانات و احساسات منفی و هویت سازی های جعلی به تباهی بکشانند..

آیت‌الله کعبی: دشمنان می‌خواهند زن را با برهنگی به تباهی بکشانند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت الله کعبی عضو خبرگان رهبری در یادداشتی آورده است: شعار(زن؛ زندگی؛ آزادی) هنرمندانه و زیبا و جذاب و فریبنده است. در این شعار سخن حق‌مدارانه با رویکرد باطل و دام شیطانی آمیخته شده است. واقعیت این است که دشمنان با ترویج سبک زندگی غربی؛ می خواهند زن و زندگی را با برهنگی و هنرنمائی غیراخلاقی و با بر افروختن هیجانات و احساسات منفی و هویت سازی های جعلی به تباهی بکشند.

در اسلام؛ عزت و منزلت و کرامت زن در پرتو ایمان و خانواده بنیادی و احیای فطرت و مهر و رحمت و عفت و عقلانیت و ایفای نقش سازنده و حضور موثر در همه عرصه های زندگی تامین می شود. زن دانا و پویا و توانا و تراز انقلاب اسلامی نماد زندگی پاک و ازادی واقعی و پاکی و شایستگی و هنرمندی و برازندگی است.

استعداد و توانمندی فطری زن در مسیر رشد در بستر خانواده اصیل و پایدار شکوفا می شود. و کرامت زنان با رویکرد راهبردی و برنامه ای و تحول گرا در آموزش و پرورش در پرتو علم و ایمان تجلی می یابد. و زنان زینبی با فرهنگ صبر و ایثار و مقاومت؛ ضعف را به قدرت و تهدید را به فرصت تبدیل می نمایند.

زنان کارآمد با حضور در میدان کار و تلاش با ظرافت و هنرمندی و ویژگی‌های منحصر به فرد به زندگی معنی می دهند. و با هنر متعهد و شادابی و نشاط اجتماعی به مدیریت هوشمندانه هیجانات و احساسات می پردازند.

عباس کعبی

انتهای پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول