اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

قیمت ایزوگام پلیمری مرغوب را از کجا میتوان استعلام گرفت؟

بسیاری از تولیدات داخلی در اختیار صنعت ساختمانی قرار دارند، یکی از مباحث بسیار مهم در ساختمان بحث عایق سازی می باشد، ساختمانی که ساخته می شود در اولین مرحله باید عایق رطوبتی بسیار خوبی داشته باشد.

قیمت ایزوگام پلیمری مرغوب را از کجا میتوان استعلام گرفت؟

به هر میزانی که کیفیت مواد اولیه در ساخت ایزوگامها بهتر و بالاتر باشد محصول تولید شده مرغوب تر می باشد و ایزوگام پلیمری با قیمت خرید فروش مناسب در انواع گوناگون تک لایه، ایزوگامهای دولایه و نمونه های سه لایه تولید و به بازار عرضه می شوند. به منظور بالابردن میزان دوام و طول عمر انواع مختلف ایزوگامها از نوعی قیر مخصوص پلیمری استفاده می نمایند به منظور جلوگیری از ایجاد رطوبت و نم در ساختمانها نوعی عایق به نام ایزوگامهای پلیمری بسیار پرکاربرد می باشد که این نوع عایق معمولا از الیاف مصنوعی و نوعی قیر ساخته می شود که مانع از نفوذ هرگونه رطوبتی به قسمتهای زیرین می گردد این ایزوگام طرح دار با کمک گرما بر روی سطوح مختلف نصب می گردند در نتیجه مانع از نفوذ هرگونه رطوبتی به قسمتهای زیرین می شوند.امروزه کارخانجات متعددی به تولید انواع مختلف ایزوگام پلیمری می پردازند از آنجایی که امروزه این محصول درساختمانها و سایر جاها کاربردهای فراوانی دارد بدین ترتیب خرید و فروش این محصول با سودآوری فراوانی همراه می باشد.

به علاوه برخی از تولیدات داخلی این محصول به دلیل تقاضای فراوان کشورهای همسایه به سایر کشورها صادر می گردد و صادرات ایزوگامهای پلیمری بخشی از تجارت کشور را به خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات  بیشتر به سایت آراد برندینگ مراجعه فرمایید.

قیمت ایزوگام پلیمری

در هنگام خریدن ایزوگامهای حرارتی باید به علامت استاندارد موجود بر روی محصول توجه نماییم و وجود این علامت بیانگر میزان کیفیت بسیار محصول می باشد.بر قیمت ایزوگام پلیمری تاثیر می گذارد و قیمت ایزوگامها بر اساس میزان مرغوبیت مواد اولیه ای آن که میتوان به عایق رطوبتی   که در ساخت آنها به کار می رود متغیر می باشد. به علاوه فویلهای مخصوص آلومینیومی که در ساختار ایزوگامها به کار می رود می تواند بر قیمت نهایی ایزوگام تاثیر گذار باشد از آنجایی که فویلها خود دارای انواع مختلفی نظیر طرحهای مخصوص آجری، چوبی و چمنی می باشند.

 

با توجه به تغییرات موجود در قیمت ایزوگام پلیمری و انواع مختلف آلومینیومهایی که در ایزوگامها مورد استفاده قرار می گیرد قیمت محصول متفاوت می باشد به علاوه عواملی نظیر شرایط نامتعادل آب و هوایی و محلی که قرار است ایزوگام در آن نصب گردد همگی بر قیمت ایزوگام تاثیرگذار می باشد به علاوه برای خرید ایزوگامهای پلیمری باید مراکز خرید معتبری را بیابید که محصولات خود را با قیمت مناسب تری ارائه می نماید. اگر می خواهید ایزوگامهای پلیمری را با قیمت مناسب تری خریداری نمایید بهتر است به مراکز فروش ایزوگام پلیمری و درب کارخانه ها مراجعه نمایید تا محصول خود را با قیمت واقعی و بدون واسطه خریداری نمایید و ایزوگامهای پلیمری جزو پرفروش ترین نوع ایزوگام به حساب می آیند که کاربردهای متفاوتی دارند.

ایزوگام پلیمری دو لایه

یکی از مناسب ترین عایق رطوبتی برای سقف خانه و پشت بام، کف حیاط، کف و بدنه استخرها، لوله های تاسیساتی بزرگ، کف و دیواره های حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه و همه مکانهایی که در معرض تماس با آب و رطوبت می باشند.ایزوگام پلیمری دو لایه می باشد که امروزه مورد استفاده های فراوانی قرار می گیرد و به واسطه کاراییهای زیادی که دارد مورد استقبال مصرف کنندگان زیادی قرار گرفته است. این محصول از مواد ترکیبی پلیمری به همراه مواد شیمیایی و نفتی تولید شده است که در ساخت و تولید آن فرایندهایی به کار رفته تا در برابر آب، حرارت و صدا مقاوم باشند و این موارد را از خود عبور ندهند.و با توجه به این ویژگیها برخی از سازندگان بنا در طراحیهای ساخت و ساز ساختمان از این محصولات برای عایق بندیهای دیوارهای بیرونی ساختمان نیز استفاده می کنند.

محصولات ایزوگام پلیمری دو لایه در کارخانجات مواد نفتی و پالایشگاه های صنعت نفت با استفاده از قیر و مواد پلیمری ساخته می شوند و یک لایه آنها از قیر با درصد بالا و لایه دیگر آنها از مواد پلیمری مختلف و مناسب می باشد. که در مقایسه با ایزوگامهای دمیده که از محصولات نفتی و قیر بودن بسیار سبک تر می باشد و قدرت عایق بندی آن نیز بیشتر می باشد که باعث شده حمل و جابجایی آنها بسیار آسانتر و با سرعت بیشتری انجام گیرد.علاوه بر اینها در برابر سرما و یخبندان نیز مقاومت بالایی دارند و به راحتی دچار شکستگی و ترک خوردگی نمی شوند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول