اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اجرای بیش از ۶۸ هزار تن آسفالت در شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از اجرای بیش از 68 هزار تن آسفالت در شهر در سال جاری توسط این سازمان خبر داد.

اجرای بیش از ۶۸ هزار تن آسفالت در شهر اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، امیرعباس رحمتی مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون تولید آسفالت این سازمان به بیش از ۷۶ هزار تن رسیده و منجر به اجرای بیش از ۶۸ هزار تن آسفالت‌ریزی در معابر و پروژه‌های شهری بوده است.

وی از استقرار اکیپ‌های اجرای آسفالت در مناطق ۱۵ گانه شهر خبر داد وافزود: اکیپ‌های اجرای روکش آسفالت، آسفالت‌تراشی و لکه‌گیری به مناسب‌سازی، لکه‌گیری و روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی می‌پردازند.

رحمتی با بیان اینکه فرمول آسفالت استفاده شده، استاندارد و مطابق با آب و هوای شهر اصفهان است، گفت: علاوه بر کسب تاییدیه آزمایشگاه بتن و آسفالت معاونت عمران شهری شهرداری و همچنین کنترل کیفیت این آسفالت توسط آزمایشگاه این سازمان، کیفیت قیر مصرفی نیز توسط آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان کنترل می‌شود.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان بیان کرد: اجرای آسفالت در معابر تازه تأسیس، آسفالت پروژه‌ها، پل‌ها، لکه‌گیری و درزگیری آسفالت‌های معیوب شامل ترمیم محل نشست‌ها، ترمیم ترک‌های انبساطی و انعکاسی، ترمیم تقاطع‌ها و میادین بخشی از فعالیت‌های اکیپ‌های پخش آسفالت این سازمان است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر اکیپ‌های اجرای آسفالت‌ در سطح شهر در حال فعالیت هستند و تا جایی که شرایط جوی مساعد باشد تا پایان سال‌ جاری به صورت شبانه‌روزی نسبت به روکش آسفالت و ترمیم آسفالت‌های تخریب شده، اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول