اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

قیمت شومیز زنانه و بررسی مدل های گوناگون آن

یکی از محصولاتی که بیشترین گردش های مالی در آن اتفاق می افتد، لباس های زنانه می باشد، وجود طرح و رنگ های زیبا و مختلف در این محصول، بازار بسیار بزرگی را به خود اختصاص داده است.

قیمت شومیز زنانه و بررسی مدل های گوناگون آن

در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع شومیزهای بلند و پیراهن های زنانه حریر و گلدار، خواص، کاربرد ها،  قیمت خرید این محصول و مصارف آن بپردازیم. به پیراهن های خنک، راحت و نسبتا بلند زنانه شومیز می گویند که در مکان های مختلفی به کار می رود.

شومیز ها همان پیراهن های مردانه ای هستند که جلوی آن ها دکمه می خورد و تن خور بسیار آزاد و راحتی دارند.تاریخچه این گونه از لباس های زنانه به کشور فرانسه برمی گردد که در لغت فرانسوی به آن Chemise می گویند و شامل طیف گسترده ای از پیراهن های زنانه آستین بلند و آستین کوتاه، دکه دار یا جلو بسته، بلند یا کوتاه و یا حتی ژاکت های زمستانه می شوند.اما در کشور ما  کلمه شومیز را تنها برای نوع خاصی از لباس های زنانه به کار می برند و آن هم  به لباس هایی که معمولا آستین بلندی دارند  و مناسب برای مجالس و مهمانی ها هستند، شومیز گفته می شود.برخی شومیز ها وجود دارند که آستین کوتاه هستند و برای استفاده روزمره در منزل کاربرد دارند زیرا بسیار راحت و خنک می باشند.شومیز ها را از پارچه های متنوعی می توان تهیه کردمعمولا شومیز ها را در انواع آستین کوتاه و آستین حلقه ای تاپ مانند نیز تولید می کنند که این گونه را در فصل های گرم سال مانند بهار و تابستان به عنوان زیر سارافونی زیر مانتو های جلو باز می پوشند. برای کسب اطلاعات بیشتر وارد سایت آراد برندینگ شوید.

قیمت شومیز زنانه

از آن جایی که شومیزهای زنانه را از طیف گسترده ای از پارچه ها تهیه و تولید می کنند، قیمت های متفاوتی نیز دارند. اخیرا قیمت  خرید همه نوع پارچه در بازارهای داخلی بسیار بالا رفته است که این امر در گران شدن انواع لباس به خصوص شومیز های زنانه بی تاثیر نخواهد بود. یکی دیگر از سبک های مطرح شومیز های زنانه، سبک مدرن و کلاسیک است که در تهیه  این سبک شومیز از پارچه های حریر، استفاده های بسیاری می شود.استفاده از پارچه های کژوال در دوخت شومیز ها کلاسیک نیز بسیار رایج است.پارچه های راه راه، ساده، سفید و یا خال خالی از جمله پارچه هایی هستند که در تهیه شومیزهای مدرن کاربرد دارند.این سبک شومیز ها را در مدل های متنوع می دوزند و بیشتر بر روی یقه و آستین شومیز مانور می دهند.امروزه شومیزهای جین نیز طرفداران بسیاری دارد که برخی از آن ها ازچارچه های لی کاغذی خنک دوخته شده و مناسب برای تابستان است.قد شومیزها معمولا از 60 تا 90 سانتی متر متغییرند  که افراد بر اساس نیازشان آن ها را خریداری می کنند.

از آن جایی که این گونه از لباس های زنانه کاملا پوشیده و رسمی هستند مورد استقبال بسیاری از خانم های محجبه ایرانی  قرار گرفته اند.شومیزهای نخی خواص بسیاری دارد از جمله این که بسیار خنک و راحت اند و قیمت شومیز زنانه نیز بسیار به صرفه می باشد و تنها عیب آن ها این است که گاها چروک می شوند.

شومیز زنانه حریر

همانطور که می دانید شومیز های زنانه حریر بسته به طراحی که در دوخت آن ها استفاده شده است دارای طرح های مختلفی هستند که عبارتند از:

 شومیز های پشت بازاین نوع از شومیز ها بخاطر اینکه پوشش مناسبی ندارد بیشتر در مراسمات عروسی و یا مهمانی هایی که مختص خانوم ها هستند استفاده می شود.

شومیز هایی که پشت باز هستند را می توان با یک شلوار و یا یک دامن شیک ست کرد و در مجلس درخشید.

شومیز های جلو بسته شومیز زنانه حریر جلو بسته همانطور که از نام آن ها پیدا است هیچ دکمه ای در قسمت جلوی آن ها تعبیه نشده و در قسمت پشت گردن آن ها یک زیپ قرار داده شده است که توسط آن می توان به راحتی شومیز را به تن کرد.

شومیز های دکمه داراین نوع از شومیز ها در جلوی خود دارای دکمه می باشند بیشترین طراحی که در دوخت این نوع استفاده شده است در قسمت مچ دست می باشد.شومیز های زنانه بسته به طراحی که در یقه های آن ها انجام شده است دارای انواع متفاوتی هستندامروزه با پیشرفت تکنولوژی همچون فضای اینترنتی باعث شده تا خرید و فروش شومیز زنانه با حذف واسطه هایی که منجر به افزایش قیمت هستند به صورت آسان تری انجام بشود.لازم است بدانید که دلایل بسیار زیادی می تواند در قیمت شومیز های زنانه های تاثیر گذار باشد یکی از این دلایل سایز و اندازه می باشد هر چه سایز شما بزرگتر باشد مسلما قیمت بیشتری را هم شامل می شود.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول