اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

فرخنده پور: بوق زدن و خسارت به اموال عمومی اعتراض نیست

ایرج فرخنده پور گفت: آسیب شناسی نقش مثبت و مهمی در این موضوع دارد و می‌تواند توطئه‌های بعدی را خنثی کند. خواسته ها باید از طریق تشکل ها بیان شود، بوق زدن و خسارت به اموال عمومی اعتراض نیست و یک نوع جنگ داخلی محسوب می‌شود.

فرخنده پور: بوق زدن و خسارت به اموال عمومی اعتراض نیست

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، محمد علی اسماعیلی استاد دانشگاه و کارشناس مسائل رسانه در برنامه «ایران امروز» رادیو ایران به بحث درباره حوادث اخیر پرداخت و گفت: اعتراض حق طبیعی هر شهروند است به نظر می‌رسد مشکل اساسی در بروز این اتفاقات عدم ارتباط با معترضین است.

وی در ادامه به پرونده پزشکی مهسا امینی اشاره کرد و گفت: هر چند شواهد نشان می‌دهد ضرب و شتمی بر مهسا امینی صورت نگرفته است اما به نظر می‌رسد طرف مقابل توجهی به این صحبت‌ها و شواهد نداشته است.

کارشناس مسائل رسانه در بخش دیگر صحبت‌هایش با اشاره به اینکه قطع ارتباط کسانی که به مردم و اموال عمومی خسارت وارد می‌کنند، موضوعی است که لازم است به صورت جدی به آن پرداخته شود، گفت: کسانی که امروز در کف خیابان‌ها هستند حرف‌ها و مسائلی دارند که شنیده نمی‌شود این شنیده نشدن‌ها باعث شده تا آنها از طریق بوق زدن و تخریب حرف‌های خود را بیان کنند. امروز دوره حرف‌های تکراری و شعاری به سر آمده و باید به سراغ اصل موضوع برویم.

در ادامه این گفت و گوی رادیویی، ایرج فرخنده پور کارشناس مسائل سیاسی از دیگر مهمانان این برنامه  گفت: انقلاب اسلامی ایران از آغاز پیروزی تاکنون دشمنانی داشته است؛ این دشمنان برای براندازی نظام همواره در حال برنامه ریزی هستند.

فرخنده پور گفت: پرهیز از حرف‌های شعاری و رفتن به سوی اصل موضوع، دغدغه مهم مقام معظم رهبری است که به زودی به آن پرداخته خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه هر جریان و رخدادی که در کشور به وقوع می‌پیوندد نیاز به آسیب شناسی دارد، گفت: آسیب شناسی نقش مثبت و مهمی در این موضوع دارد و می‌تواند توطئه‌های بعدی را خنثی کند. خواسته ها باید از طریق تشکل ها بیان شود، بوق زدن و خسارت به اموال عمومی اعتراض نیست و یک نوع جنگ داخلی محسوب می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول