اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

بانوی شاعر رزنی: هنرمند باید پرچمی باشد برای نمایش قدرت کشور/ دشمن دنبال ایران چندتکه است

بانوی شاعر رزنی با بیان اینکه هر هنرمند باید پرچمی باشد برای به نمایش درآوردن قدرت کشور خود گفت: کمی‌ها و کاستی‌ها در هر جامعه و کشوری وجود دارد ولی با همراهی اغتشاشگران نه تنها به تضعیف موفقیت‌ها کمک می‌کنیم که راه را برای ورود دشمنان به سایر عرصه‌ها هموار خواهد شد.

بانوی شاعر رزنی: هنرمند باید پرچمی باشد برای نمایش قدرت کشور/ دشمن دنبال ایران چندتکه است

زهرا حسینی شاعر برجسته رزنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به وقایع اخیر اظهار کرد: دشمنان این مرز و بوم همواره در پی وارد کردن صدماتی به بدنه کشور و انقلاب اسلامی بوده‌اند؛ اما خبر ندارند که دوستداران چارچوب‌های این نظام مقدس مثل بسیاری از هنرمندان و ورزشکاران همواره در آرزوی اقتدار و پیروزی کشور بوده و هستند.

وی با بیان اینکه بصیرت و آگاهی اقشاری مثل هنرمندان و تاثیرگذاران فرهنگ و ادب بسیار مهم است، گفت: این قشر باید مراقب باشند از جریان‌های دشمن‌شادکن به سلامت عبور کرده و بازخوردهای منطقی و عاقلانه داشته باشند تا در سایه این رفتارها تیر دشمن به سنگ بخورد.

این بانوی شاعر با بیان اینکه در روزهای اخیر که کشور با فراز و نشیب‌ بسیاری مواجه بود بسیاری از اهداف شوم دشمنان با هدف تجزیه‌طلبی افشا شد، خاطرنشان کرد: همین مساله سبب شد بسیاری از افرادی که ناخواسته در برابر تفکرات این گروه‌ها کوتاه آمده بودند و با همراهی آنها آب به آسیاب دشمن می‌ریختند متوجه دشمنی‌های آشکار و نهان آنها شوند چراکه حفظ وجب به وجب خاک کشور جزو آرمان ملی ما است.

حسینی با بیان اینکه به ازای هر سانتیمتر از خاک وطن خون‌ها داده شده است، ادامه داد: تکه پاره شدن بدنه ایران عزیز هدف اصلی دشمن است اما مردم بر این هدف اشراف دارند و هرگز اجازه آن را نخواهند داد.

وی با تاکید بر اینکه قصد سوء دشمن در تجزیه‌طلبی ایران به قدری دل‌ مردم را به درد آورده که رویدادی چون مشارکت مردمی و توان توده مردم تنها مرهمی بر این زخم است، افزود: دلیل زمینه‌سازی برای اغتشاشات در ایران به خاطر قدرت این کشور و تلاش برای تضعیف پایه‌های نظام و عوامل رشد آن است.

این بانوی شاعر با اشاره به اینکه داعیه‌داران تجزیه‌طلبی با استفاده از تعصبات قومی، دینی و اقلیتی تلاش دارند تا کشور به چند تکه تقسیم شود، بیان کرد: هدف آنها تسلط بر منابع و ذخایر طبیعی ملی ایران است تا با کمترین هزینه کشور را غارت و استقلال واقعی ما را در زمینه‌های مختلف غصب کنند.

حسینی متذکر شد: در این میان وظیفه هنرمندان همانطور که از عنوان‌شان هم پیدا و مشخص است آنها باید از طریق هنر صدای واقعی مردم باشند و از طرفی هم سپری برای همان مردم، به تعبیری مثل سنگ زیرین آسیاب رفتار کنند.

وی با تاکید بر اینکه هنرمندان باید الگویی برای رفتارهای اجتماعی و فرهنگی جامعه باشند، ابراز کرد: هنرمندان باید هوشمندانه‌تر از سایرین رفتار کرده و با بصیرت از گردنه وسوسه‌های معاندان عبور کنند.

این بانوی هنرمند با اشاره به اینکه هر هنرمند باید پرچمی باشد برای به نمایش درآوردن قدرت کشور خود، تصریح کرد: کمی‌ها و کاستی‌ها در هر جامعه و کشوری وجود دارد ولی با تجزیه‌طلبی و همراهی با اغتشاشگران نه تنها به تضعیف موفقیت‌ها کمک می‌کنیم که راه را برای ورود دشمنان به سایر عرصه‌ها هموار خواهد شد.

حسینی در پایان سخنانش متذکر شد: هنرمندان در هر قشری، از شاعر گرفته تا موسیقی‌دان و سایر رده‌ها باید بازوی قدرتمند این نظام باشند چراکه همواره هنر در خدمت جامعه بوده و تا وقتی این همبستگی وجود داشته هنر متعالی شده است.

انتهای پیام/۸۹۰۳۳/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول