اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

فارس من| کشف حجاب مجازی سلبریتی‌ها بی‌جواب نماند

جمهوری اسلامی ایران نه یک حرف کم نه یک حرف بیش! این خط قرمز کلی نظام مقدس و انقلابی‌ست که خون‌ها نثار ارزش‌هایش شده، ارزش‌هایی که حالا چند سلبریتی‌ معلوم‌الحال که این سال‌ها دستشان از فعالیت‌های هنری و بستن قراردادهای آنچنانی کوتاه شده، حجاب از سر برداشته‌اند تا به نوبه خود در جواب هرآنچه از امنیت و کار رفاه و فعالیت هنری از قِبَل همین انقلاب به دست آورده‌اند را جوابگو باشند.

فارس من| کشف حجاب مجازی سلبریتی‌ها بی‌جواب نماند

خبرگزاری فارس ـ گروه هنر: جمهوری اسلامی ایران نه یک حرف کم نه یک حرف بیش! این خط قرمز کلی نظام مقدس و انقلابی‌ست که خون‌ها نثار ارزش‌هایش شده، ارزش‌هایی که حالا چند سلبریتی‌ معلوم‌الحال که این سال‌ها دستشان از فعالیت‌های هنری و بستن قراردادهای آنچنانی کوتاه شده، حجاب از سر برداشته‌اند تا به نوبه خود در جواب هرآنچه از امنیت و کار رفاه و فعالیت هنری از قِبَل همین انقلاب به دست آورده‌اند را جوابگو باشند. 

شرح این مساله یا به زبان بهتر این معضل بسیار ساده است که بالاخره هر سلبریتی‌ای هوادارانی دارد و می‌تواند با بهره از همان هواداران به نوبه خود باعث تاثیرگذاری منفی و سهمی از اغتشاشات داشته باشد. امروزه تحریک احساسات جمعی که تکمیل کننده هجمه شبانه‌روزی معاندین غربی بخصوص در فضای مجازی است، به امری سهل برای سلبریتی‌ها بدل شده و طبیعی است زمانی که یک فرد شناخته شده روسری از سر برمی‌دارد برخی حرکت و اقدام او را تقلید کرده و به همین سادگی تفرقه‌افکنی و اغتشاش کلید می‌خورد.

براساس پژوهش کارشناسان، بخصوص در مساله اغتشاشات اخیر و بنابر اعلام رسمی سیدنظام‌الدین موسوی سخنگوی مجلس شورای اسلامی، بیش از 90 درصد از تاثیرگذاری منفی که موجب اغتشاشات شده از جانب سلبریتی‌ها و در فضای مجازی بوده است.

همین آمار اهمیت پیشگیری و نظام‌مند کردن فعالیت‌های آن‌ها را بیش از پیش نمایان می‌سازد مادامیکه آمریکا که همواره به دروغ داعیه آزادی بیان و بی حد و حصر دارد، هم برای سلبریتی‌هایش خط و ربط و حد و حدود فعالیت تعیین می‌کند، و هیچ سلبریتی‌ای حق ندارد از آن خطوط قرمز عبور کند. این امر را می‌شود به سادگی و با یک جستار در فضای مجازی و دیدن فعالیت پیج معروف‌ترین سلبریتی‌های هالیوودی رصد کرد که هیچ کدام تا کنون به صورت مستقیم با فعالیت در فضای مجازی از هیچ گونه محتوایی برای برهم زدن نظم و امنیت کشور آمریکا اقدامی نکرده‌اند.

ازاینرو قطعا و حتما باید کشف حجاب سلبریتی‌ها بی‌جواب نماند چراکه اولا حجاب خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است و تداوم این فعالیت‌های ضد اخلاقی توهین به خون شهدایی‌ست که از جان و مال و در آخر از نوامیس مردم ایران زمین تا پای جان دفاع کردند.

بر همین اساس و بنابر تقاضای مردم فهیم و مخاطبین بخش «فارس من» خبرگزاری فارس، کمپینی به امضاء جمعی رسیده که خواهان برخورد جدی با کشف حجاب سلبریتی‌هاست. خواسته مطالبه‌گران این پویش «فارس من» به شرح زیر است:

«کشف حجاب مجازی سلبریتی‌ها بی‌جواب نماند»

««با توجه به موج گسترده سوء‌ استفاده دشمنان از بحث حجاب لطفاً از کسانی که بدحجابی را ترویج می‌کنند مثلا بازیگران و سلبیریتی‌های فضای مجازی و ... برخورد جدی شود.
به نظر برخورد جدی با گردانندگان این ماجرا تاثیر بیشتر از برخورد با کف خیابان داشته باشد البته هر کدام به جای خود درست و بجا می‌باشد.»»

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول