اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

دشمن همواره ارزش‌‌های اسلامی را مورد هجمه قرار داده است

معاون مدیریت توسعه و منابع استانداری البرز با بیان اینکه دشمن از ابتدای انقلاب، برنامه‌ریزی هدفمند و همه جانبه ای برای حمله به ارزش‌ها و اعتقادات مردم داشته است، گفت: در ماه‌های اخیر نیز و روی کار آمدن دولت انقلابی حجم توطئه‌ها و کارشکنی‌ها افزوده شده است و این امر، وظیفه ما را نسبت به توجه ویژه به امور فرهنگی سنگین‌تر می‌کند.

دشمن همواره ارزش‌‌های اسلامی را مورد هجمه قرار داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، کاوه حدادپور، معاون مدیریت توسعه و  منابع استانداری البرز، در جلسه شورای اقامه نماز استان که در شهرستان طالقان با حضور مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز، امام جمعه و فرماندار شهرستان طالقان و سایر اعضاء در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن تقدیر از اهتمام امام جمعه و فرماندار شهرستان نسبت به امر نماز به تشریح آیین نامه جدید شورای اقامه نماز شهرستان‌ها پرداخت.

وی با اشاره به بخشنامه ۱۵ ماده ای وزیر کشور، وظایف فرمانداران در قبال اجرای مفاد این بخشنامه را یادآور شد و گفت: توصیه می‌شود از دبیر ستاد اقامه نماز برای حضور در جلسات شورای اداری شهرستان طالقان دعوت به عمل آید.

حدادپور در ادامه همکاری جدی تمامی ادارات و مسؤولین شهرستان بر ضرورت انجام تبلیغات گسترده محیطی نماز در سطح شهر طالقان تاکید کرد.

حدادپور ضمن تشکر از اهتمام دبیران ستاد اقامه نماز در شهرستان‌های تابعه استان به عنوان افسران خط مقدم جبهه فرهنگی نماز و با اشاره به دستورالعمل‌های ابلاغی برنامه‌ها و فعالیت‌های سالجاری، به تبیین ساز و کار اجرای برنامه‌ها در استان پرداخت.

معاون مدیریت توسعه و منابع استانداری البرز اظهار کرد: دشمن از ابتدای انقلاب، برنامه‌ریزی هدفمند و همه جانبه ای برای حمله به ارزش‌ها و اعتقادات مردم داشته و در ماه‌های اخیر نیز با توجه به شرایط کشور و روی کار آمدن دولت انقلابی، بر حجم توطئه‌ها و کارشکنی‌ها افزوده شده است و این امر، وظیفه ما را نسبت به توجه ویژه به امور فرهنگی به ویژه امر نماز سنگین‌تر می‌کند.

مهدوی فرماندار شهرستان طالقان نیز در این جلسه ضمن سپاس و تقدیر از فعالیت‌های انجام یافته توسط ستاد اقامه نماز در این شهرستان؛ آمادگی کامل فرمانداری و ادارات شهرستان را جهت همکاری با ستاد در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی آموزشی و تبلیغی نماز در سطح شهرستان اعلام نمود.

این جلسه امام جمعه شهرستان طالقان طی سخنانی با اشاره به آیه رب اجعلنی مقیم الصلاه و من ذریتی … به ارزش و جایگاه و اهمیت نماز در جامعه اسلامی پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی ضمن هشدار به مسؤولان و متولیان فرهنگی در خصوص تبعات مهجور ماندن نماز در جامعه خواستار توجه جدی و کافی همه دست اندرکاران به امر نماز و ترویج این فریضه مهم شد.

رسیدگی به وضعیت نمازخانه‌های ادارات شهرستان و پرداخت منظم حق القدم ائمه جماعات مدارس و ادارات از دیگر مطالبات امام جمعه شهرستان طالقان در این جلسه از مسؤولان بود.

در پایان نشست شواری اقامه نماز حدادپور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ضمن حضور در تک تک اتاق‌های فرمانداری شهرستان طالقان با کارکنان این فرمانداری دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول