اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

امنیت و آرامش ثمره خون هزاران شهید، از بین رفتنی نیست

مسئول امور دانشجویی و فرهنگی دانشگاه پیام نور ممسنی گفت: توصیه من به افراد و گروه هایی که باعث اخلال در نظم و امنیت کشور هستند، این است که از خواب غفلت بیدار شوند چرا که امنیت و آرامشی که ثمره خون هزاران شهید است با چنین ترفندهایی قابل از بین رفتن نمی باشد.

امنیت و آرامش ثمره خون هزاران شهید، از بین رفتنی نیست

صمد الله ایزدی در گفتگو با خبرنگار فارس در رابطه با اتفاقات اخیر گفت:  افراد و اشخاص حقیقی و حقوقی که تحمل دیدن پیشرفت و توسعه ایران مقتدر را ندارند به هر بهانه ای معرکه ای راه می اندازند که زهی خیال باطل شاید به هدف خود برسند.

وی ادامه داد: اقدام به اخلال در امنیت و سلب آسایش و آسیب رساندن به اموال عمومی و شخصی و ایجاد خسارات از طرف هر شخص یا گروهی محکوم و مذموم است و توصیه بنده به این افراد و گروه ها این است که از خواب غفلت بیدار شوند چرا که امنیت و آرامشی که ثمره خون هزاران شهید است با چنین ترفندهایی قابل از بین رفتن نمی باشد.

وی گفت: با وحدت و همدلی و صبر و استقامت مردم همیشه در صحنه، انشالله آرامش به جامعه برخواهد گشت و اتحاد مردم مثل تمام صحنه ها و میادین به مصداق کانهم بنیان مرصوص به عنوان سد مستحکمی در مقابل این توطئه ها کارساز خواهد بود.

 ایزدی در رابطه با نقش برخی از سلبریتی ها بین کرد: این قبیل افراد و گروه ها با خیالی باطل در صدد تجزیه طلبی و تقسیم کشور به چند قسمت هستند که به فضل خدا، همه اقوام مستقر در این سرزمین پهناور ایران اسلامی اجازه چنین کاری را به آنها نخواهند داد. 

مسئول امور دانشجویی و فرهنگی دانشگاه پیام نور واحد ممسنی گفت: بیان انتقاد و مطالبه گری باید از مجرای صحیح و قانونی صورت گیرد و به فضل خدا همه دوست داران نظام و انقلاب راه خود را از آشوبگران جدا کرده و از این نعمت عظیم جمهوری اسلامی مانند گذشته تا پای جان حراست و پاسداری می کنند.

انتهای خبر/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول