اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

با مساعدت وزارت راه و شهرسازی: اعتبارات ویژه به راه‌های خراسان جنوبی اختصاص یافت

استاندار خراسان جنوبی گفت: در دیدار با وزیر راه و شهرسازی موافقت شد اعتبارات ویژه‌ای به محورهای مواصلاتی استان اختصاص یابد.

با مساعدت وزارت راه و شهرسازی: اعتبارات ویژه به راه‌های خراسان جنوبی اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، «جواد قناعت»، استاندار خراسان‌جنوبی امروز در راستای پیگیری اعتبارات مورد نیاز محورهای مواصلاتی استان با "رستم قاسمی" در تهران دیدار کرد.

این دیدار که در محل دفتر وزیر راه و شهرسازی و با حضور نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی برگزار شد، نظر موافق وزیر درخصوص اختصاص اعتبارات ویژه به راه‌های استان را به همراه داشت.

وزیر راه و شهرسازی در این دیدار اقدامات انجام شده توسط مجموعه مدیران استان خراسان جنوبی در طرح نهضت ملی مسکن به‌ویژه تامین زمین ویلایی برای اکثر شهرهای استان را قابل تقدیر خواند.

قاسمی همچنین بر تکمیل باندهای دوم در دست اجرا و تسریع در روند اجرای پروژه راه‌آهن استان تاکید کرد.

بنا به این گزارش در این نشست مقرر شد سازمان ملی زمین و مسکن با دستور وزیر راه و شهرسازی مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان از محل منابع خود را به‌صورت علی‌الحساب برای پرداخت مطالبات پیمانکاران طرح سربیشه - درح - ماهیرود تامین کند.

براساس مصوبات نشست استاندار با وزیر راه و شهرسازی، اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی مکلف شد با هماهنگی سازمان ملی زمین و مسکن نسبت به تهاتر زمین‌های مازاد در اختیار با مطالبات پیمانکاران محور بیرجند - نهبندان تا سقف مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان اقدام کند.

برنامه‌ریزی برای تسریع در روند اجرای کریدور ریلی شرق کشور از دیگر مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول