اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

فرهنگیان ماهیت پلید دشمن وحشی را بیش از گذشته برای نوباوگان میهن اسلامی برملا کنند

جمعیت اسلامی فرهنگیان در بیانیه‌ای اعلام کرد: فرهنگیان دلسوخته این مرز و بوم، ماهیت پلید دشمن وحشی را بیش از گذشته برای نوباوگان میهن اسلامی، آشکار کرده و ترفندهای مزدوران آنان را برملا کنند.

فرهنگیان ماهیت پلید دشمن وحشی را بیش از گذشته برای نوباوگان میهن اسلامی برملا کنند

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، جمعیت اسلامی فرهنگیان در بیانیه‌ای در پی اغتشاشات اخیر نوشت: مروری بر حوادث و رخدادهای اخیر در چندین شهر کشور، نشانگر آن است که هرچه نظام اسلامی در صحنه‌های مختلف جهانی به موفقیت بیشتری دست می‌یابد، بغض و کینه استکبار و دنباله‌های داخلی و بیرونی‌اش شعله‌ورتر می‌شود، زیرا آرزوی دست نیافتنی سقوط آن، دست نیافتنی‌تر شده و خواب آشفته آنان از حضور ایرانی قوی در صحنه‌های بین‌‌المللی، آشفته‌تر می‌گردد. چرا که ظهور تمدن نوین ایران اسلامی را در راهپیمایی بیست میلیونی اربعین و دلباختگی شیفته‌گان امام رئوف را در حضور شگفت انگیز مراسم سالگرد شهادت حضرتش با بغضی فرو خفته در گلو مشاهده کرد. 

شکست بروژه برجام برای تجزیه ایران و درک درست دولت سیزدهم از نحوه تعامل با دشمن، امکان فروپاشی نظام از طریق لبخندهای دیپلماسی را از بین برده است. پس به ناچار تنها راه باقی مانده فراخوان اراذل و اوباش و گروه‌های نیابتی به هر بهانه، تجمع، تخریب و هراس افکنی برای کند کردن روند موفقیت‌های حاصله است.

در این بیانیه آمده است: غفلت از پادوهای داخلی و رهاسازی بسترهایی که دشمن را در این گونه اعمال مدد می‌رساند نظیر سلبریتی‌هایی که در دامن جمهوری اسلامی رشد کرده و اعتبار کسب کرده‌اند یا سیاست مدارانی که صحنه شهرت آنان مصادر نظام بوده است، گناهی نابخشودنی است.

سبعیت و وحشی گری پادوهای استکبار و اراذل اجاره‌ای، که در این برهه زمانی اتفاق افتاد، و سکوت رسانه‌های معاند در قبال آن، نشان داد که اگر جبهه کفر قدرت استیلا بیابد، بریدن گلو و آتش زدن، کمترین کاری است که انجام خواهند داد؛ آنچنان که گویی از تبار یزید و ابن مرجانه‌اند، پس هر گونه مماشات با آنان ستمی اشکار به مردمان سرزمین اسلامی است.

جمعیت اسلامی فرهنگیان ضمن قدردانی از حضور دشمن شکن ملت در واکنش به رفتارهای هنجارشکنانه، و تبریک و تسلیت شهادت جمعی از مدافعین امنیت کشور و همدردی با خانواده‌‌های مکرم آنان، و محکومیت هر نوع آشوب و اغتشاش، که هدفی جز ویرانی و تجزیه ایران عزیز را به دنبال ندارد، انتظار دارد فرهنگیان دلسوخته این مرز و بوم، ماهیت پلید دشمن وحشی را بیش از گذشته برای نوباوگان میهن اسلامی، آشکار کرده و ترفندهای مزدوران آنان را برملا نمایند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول