اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

دروغ پردازی و شایعه سازی ابزار دشمن است

مسوول نمایندگی دفتر ولی فقیه در سپاه ناحیه رودان گفت: امروز شایعه سازی و دروغ پردازی به عنوان قوی‌ترین حربه دشمن و مهم‌ترین ابزار جنگ روانی آنها در میدان مقابله با نظام اسلامی است.

دروغ پردازی و شایعه سازی ابزار دشمن است

حجت الاسلام علی عمرانی مسوول نمایندگی دفتر ولی فقیه در سپاه ناحیه رودان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودان با اشاره با حوادث اخیر در کشور اظهار داشت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یکی از بارزترین رخدادهای قرن بیستم بود که در ابعاد گوناگون به انسان ها کرامت بخشید و به مسلمانان نیز شوکت ، عزت و عظمت عطا کرد و بر منافع بیگانگان خط بطلانی کشید و راه هرگونه سو استفاده از منافع ملی را مسدود کرد.

حجت‌الاسلام علی عمرانی تصریح کرد: با این تفاسیر عزم دشمنان در مهار انقلاب و کم رنگ جلوه دادن  ارزش های انقلاب دو چندان شد‌.
وی ادامه داد: دشمنی ها همواره در تاریخ انقلاب وجود داشته است و امروز این دشمنی ها در قالب اغتشاشات و نا امن کردن جامعه با استفاده از عناصر معدود فریب خورده داخلی شکل گرفته است.

حجت‌الاسلام عمرانی در ادامه هم گرایی و همراهی با دشمنان شناخته شده و کمین کرده بیرونی، ایجاد بحران‌های امنیتی و فتنه آفرینی را از ویژگی های جریان نفاق دانست.

وی خاطر نشان کرد: امروز یکی از ابزارهای دشمنان داخلی و خارجی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی دروغ پردازی و شایعه سازی است.

وی ادامه داد:  همانطور که معظم له فرموده‌اند، دروغ زنی‌ها و لاف زنی‌هایی که بلندگوهای استکبار در همه عالم پر کرده و بسیار دم از طرفداری از حقوق بشر می زنند دروغی بیش نیست. در واقع کسانی که الان دم از حقوق بشر و حقوق زن می زنند خودشان ناقضان بشر هستند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رودان بیان داشت: متاسفانه عده ای سلبریتی از فتنه های اخیر حمایت می کنند و در شعله ور شدن آتش اغتشاشات به دشمنان داخلی و خارجی با بیان و قلم خود کمک می کنند.

وی انگیزه این افراد طمع به مال ، ثروت ، قدرت طلبی پ حفظ موقعیت اجتماعی در بین هوادارانشان عنوان کرد و گفت: آنها در حالی شایعه پراکنی و دروغ پردازی می کنند که جمهوری اسلامی ایران در رشت و شکوفایی راین افراد از هیچ کمکی دریغ نورزید است و این افراد قدر نعمت و عافیت را نمی دانند.

حجت الاسلام عمرانی، سخنرانی مهم اخیر فرمانده معظم کل قوا را سبب آرامش در قلوب دوستداران انقلاب اسلامی و آرامش بخش کشور در تمامی ابعاد برشمرد و تأکید کرد: دشمنان به دنبال ناامن سازی کشورمان هستند و راه خنثی سازی این توطئه‌ها، تبعیت از رهبری است.

پایان پیام/۸۸۰۵۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول