اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

پیشرفت های ایران اسلامی عامل بی تابی و فتنه انگیزی دشمنان است

معاون فرهنگی دانشگاه رضوی گفت: طبعا همه ما نسبت به درگذشت خانم امینی آزرده خاطر شدیم اما اذعان سران گروه ها و کشور های مختلف در رابطه با برنامه ریزی ساعت و چگونگی اغتشاشات گویای آن است که دشمنان ما به سان جنگ احزاب تمام عِده و عُده خود را آماده نبرد با کشور کرده اند.

پیشرفت های ایران اسلامی عامل بی تابی و فتنه انگیزی دشمنان است

حجت الاسلام فقیه اسفندیاری معاون فرهنگی دانشگاه رضوی در گفت و گو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: طبعا همه ما نسبت به درگذشت خانم امینی آزرده خاطر شدیم  اما  اذعان سران گروه ها و کشور های مختلف در رابطه با برنامه ریزی ساعت و چگونگی اغتشاشات گویای آن است که دشمنان ما به سان جنگ احزاب تمام عِده و عُده خود را آماده نبرد با کشور کرده اند.

وی ادامه داد: با وجود این همه تصریحات آنچه دل مارا می آزارد و مظلومیت مردم و نیروهای امنیتی را نشان می دهد آن است که عده ای از خواص چرا نسبت به درگذشت آن خانم بدون تحقیق واکنش نشان دادند وحالا که چنگ و دندان آغشته به خون دشمن که خباثت خود را با اتفاقات اخیر ثابت کرده است چرا واکنشی نشان نمیدهند؟

معاون فرهنگی دانشگاه رضوی گفت: آنان با استفاده از امکانات حاکمیت ، بودجه و اموال مردم به شهرت رسیده اند و دیگر اجازه انجام هر کاری را ندارند و حال که برای مردم این جامعه تبدیل به الگو شده اند باید تقوای الهی را در همه رفتار خود رعایت کنند.

وی همچنین تاکید کرد: آنان که تا کنون بخاطر مشخص شدن باطن اتفاقات سکوت کرده بودند اکنون با واکنش صحیح باید روشنگری کنند.

حجت الاسلام فقیه اسفندیاری ادامه داد: با استناد به آیه ۱۰۴ سوره نساءاگر شما رنجی میکشید دشمن بیش از شما رنج میکشد و این وقایع ناشی از عقده گشایی دشمنان در مقابل پیشرفت های کشور است.
مردم ایران اسلامی دست آنان را کوتاه کردند و آنها را بیرون راندند؛ اکنون دیگر نمیتوانند تحمل کنند و هرکاری میکنند تا به آن دوران برگردند.

وی با اشاره به این که امروز این حکومت با شعار نه شرقی نه غربی میخواهد مستقل باشد و از مظلوم در برابر ظالم حمایت کند، ادامه داد : این اتفاقات هزینه هایی است که ملت برای استقلال طلبی نیاز است که بپردازد و البته رحمت الهی هم در این مسیر هست و ان شاالله مردم هم همانطور که تا الان مقاومت کردند بازهم مقاومت خواهند کرد وخود را قوی نشان خواهند داد و باور من این است که تودهای مردم اعم از زن و مرد و اصناف مختلف هوادار و نگهدار نظام هستند.

وی درانتها گفت: این حوادث مثل کف روی آب است؛البته که باعث زحمت می‌شود و عده زیادی در این آشوب ها جان عزیز خودشان را از دست دادند اما به هرحال رحمت الهی دست مردم ایران اسلامی را خواهد گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول