اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

فراجا، بنیان پولادین امنیت پایدار تلقی می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان فارس ضمن تشکر ویژه از اقدامات شبانه روزی کارکنان پلیس، گفت: فراجا بنیان پولادین امنیت کشور است.

فراجا، بنیان پولادین امنیت پایدار تلقی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله "لطف الله دژکام" امروز در دیدار فرمانده انتظامی استان فارس و جمعی از کارکنان انتظامی با وی، ضمن تبریک هفته فراجا به همه کارکنان انتظامی، اظهار داشت: تلاش های ارزشمند مأموران انتظامی از مرزهای کشور تا خیابان ها و کوچه های شهرها و روستاها بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه هر جا که نگرانی و یا ناامنی پیش بیاید مردم به پلیس پناه می برند، افزود: انصافا" با این همه توطئه هایی که از ناحیه دشمنان متوجه ایران اسلامی می شود، کارکنان فراجا نیرومند، قوی و ارزشی به میدان آمده اند که جای تقدیر و تشکر ویژه دارد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: کارکنان پلیس تکیه گاه ملت ایران اسلامی برای زندگی در یک جامعه امن هستند.

آیت الله دژکام با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور، تصریح کرد: فراجا با همه قدرتی که دارد، همه تلاشش در  حوادث اخیر این بود که تا حد امکان کسی لطمه و صدمه نبیند که این موضوع بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه ساختارشکنی در جامعه را هیچ حکومتی تحمل نمی کند، افزود: فراجا در مقابل عده ای ساختارشکن شهدای گرانقدری را تقدیم کرد ولی با این وجود جان آن ساختارشکن از سوی پلیس حفظ می گردد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز تأکید کرد: برای نشان دادن اقدامات، جان فشانی ها، خدمات و تلاش های خالصانه پلیس در جامعه نیازمند یک اقدام رسانه ای قدرتمند هستیم تا بتوانیم این اقدامات را به خوبی به مردم ارائه دهیم.

آیت الله دژکام بار دیگر از اقدامات و تلاش های شبانه روزی فرمانده و کارکنان انتظامی استان فارس در راستای حفظ و ارتقاء امنیت در جامعه به ویژه در حوادث و اغتشاشات اخیر تقدیر و تشکر به عمل آورد.

فرمانده انتظامی استان فارس نیز در این دیدار طی سخنانی گفت: در همه ابعاد و زمینه هایی که پلیس ارائه خدمت و یا مأموریتی را انجام می دهد، هدف آرامش و آسایش مردم است.

سردار رهام بخش حبیبی افزود: دشمن به دنبال این است تا بین پلیس و مردم فاصله ایجاد کند، اما سربازان ولایت در مجموعه انتظامی افتخار این را دارند که خدمتگزار و نوکر مردم هستند و برای امنیت و آرامش آنان تا پای جان ایستاده اند. 

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول