اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نیروی انتظامی برای حفظ امنیت ملی کشور از جان مایه می‌گذارد

امام جمعه نطنز گفت: نیروی انتظامی برای حفظ امنیت ملی کشور از جان مایه می‌گذارد و سپاه پاسداران غیور نیز با قدرت جواب دندان‌شکنی به دشمنان داده و خواهد داد.

نیروی انتظامی برای حفظ امنیت ملی کشور از جان مایه می‌گذارد

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز حجت‌الاسلام محمد یعقوبی امام جمعه نطنز ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نطنز با تبریک هفته وحدت اظهار داشت: اختلاف در جامعه اسلامی حربه دشمنان اسلام است و استکبار جهانی و انگلیس خبیث حدود ۲۰۰ سال است با ایجاد تفرقه و اختلاف در حال حکومت هستند.

وی با بیان اینکه دشمن همواره به دنبال تفرقه‌افکنی و اختلاف است، گفت: نمونه این رفتار دشمن در ایام اخیر موضوع تحریک قومیتی در ایران بود که مردم با هوشیاری این توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

یعقوبی با بیان اینکه اصلی‌ترین رویکرد استکبار ایجاد اختلاف، اسلام هراسی، شیعه‌هراسی و انقلاب هراسی است، تصریح کرد: تنها راه نجات از این فتنه‌ها وحدت میان مسلمانان است و همچنین باید گوشمان به کلام ولایت باشد تا بتوانیم از این فتنه‌ها عبور کنیم.

امام جمعه نطنز با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: در این روزها نیروهای انتظامی مظلوم واقع شدند و این بدین معنی است که این عزیزان برای عزت و اقتدار جامعه اسلامی و برای تقویت مکتب اسلام از جان خود می‌گذرند تا گزندی به انقلاب و کشور نرسد.

وی بیان کرد: البته نیروی انتظامی برای حفظ امنیت ملی کشور از جان مایه می‌گذارد و سپاه پاسداران غیور نیز با قدرت جواب دندان‌شکنی به دشمنان داده و خواهد داد و از قوه قضائیه درخواست داریم با خائنان داخلی هم برخورد قانونی داشته باشد.

دشمن مخالف ایران قوی و مستقل است

حجت الاسلام علیرضا قاسمی امام جمعه بادرود در خطبه‌های نماز جمعه بادرود اظهار داشت: پانزدهم مهر ماه به نام روز روستا و عشایر نامگذاری شده است، نقش روستاییان در تولید و سازندگی کشور مهم و تعیین کننده است و حقیقتاً روستاییان و عشایر ذخایر این مملکت هستند.

وی با تأکید بر اینکه باید به روستاییان به خاطر تلاش‌های فراوان و زحماتی که می‌کشند بیشتر بها داد، افزود: اگر  یک روستایی برای امری به مسؤولان مراجعه کرد، نباید امروز و فردا کنند و کار کشاورز زحمتکش روستایی را سریع دنبال و انجام ده.

قاسمی با بیان اینکه اگر  کشاورزان روستایی به بانک‌ها مراجعه کردند و درخواست تسهیلات کردند نباید کوتاهی کنیم، گفت: رمز و راز موفقیت کشاورزان در همراهی و مساعدت مسؤولان خدوم است و مسؤولان انقلابی در این دولت کشاورزان را و مسائل مربوط به کشاورزی را بیشتر بها بدهند.

امام جمعه بادرود ادامه داد: بیانات حکیمانه و تحلیل هوشمندانه رهبر معظم انقلاب درباره حوادث اخیر، همچون همیشه علاوه بر آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی، باعث نقش‌ برآب شدن نقشه‌های دشمنان این آب و خاک مقدس و القای حس امنیت شد، گفت: تزریق امید و آرامش به جامعه، تعیین تکلیف فتنه‌گران و مشخص شدن وظیفه مردم به‌ویژه خواص و مسؤولان بخش‌های مختلف کشور در مواجهه با حوادث مشابه از جمله مواردی بود که رهبر انقلاب به آن اشاره کردند.

وی با اشاره به حوادث اخیر کشور و نقش پر رنگ آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی در شعله‌ور کردن فتنه، خاطر نشان کرد: دشمنان ما با ایران قوی و مستقل مخالف هستند، دعوا بر سر مسأله‌ باحجاب و بدحجاب و  بر سر از دنیا رفتن یک دختر جوان نیست بلکه بحث سر اصل استقلال و ایستادگی و تقویت و اقتدار ایران اسلامی است و به حول و قوه الهی نقشه شوم دشمنان با بصیرت مردم نقش بر آب خواهد شد.

انتهای پیام/۶۳۰۲۵/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول