اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

با تدبیر شورای تامین و زحمات نیروی انتظامی و سپاه خدشه ای به امنیت آبیک وارد نشد

فرماندار آبیک گفت: با تلاش صورت گرفته از سوی شورای تامین شهرستان آبیک، نیروی انتظامی، سپاه ناحیه امام صادق(ع) و بسیج طی حدود دو هفته اخیر مسائل مدیریت شدند و امنیت در شهرستان برقرار بود.

با تدبیر شورای تامین و زحمات نیروی انتظامی و سپاه خدشه ای به امنیت آبیک وارد نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حامد فتوحی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان آبیک به مناسبت هفته فراجا که صبح امروز در محوطه ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان برگزار شد، با اشاره به حوادث اخیر و نقش سلطنت طلبان، منافقین، کومله و غیره در وقوع این اغتشاشات و تحرکات اظهار کرد: طی دهه های اخیر دشمنان و معاندین نظام با عناوین و موضوعات مختلف از جمله در انتخابات و فتنه 88 و موضوعات اقتصادی و... سعی کردند از طریق عناصر خود در کشور به امنیت کشور آسیب برسانند که نیروی خدوم انتظامی طبق فرمایش مقام معظم رهبری بر اساس سه محور قدرت، عزت و رحمت اجازه نداد امنیت کشور تحت شعاع قرار گیرد.

وی افزود: در حوادث اخیر بر اثر رخ دادن موضوعات مختلف، کمتر از چند ساعت در فضای مجازی و حقیقی مسائل مختلفی مطرح شد و میلیون ها هشتک و هزاران توییتر منتشر شد تا کشور را به سمت موضوعاتی سوق دهند و امنیت ایران اسلامی را تحت شعاع قرار دهند.

فرماندار شهرستان آبیک با قدردانی از زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی شهرستان آبیک در برقراری امنیت و نظم و کنترل وضعیت شهرستان ادامه داد: از سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک و گردان های امنیتی و  بسیجیان که در این حدود دو هفته در کنار مجموعه نیروی انتظامی از تمام توان خود برای تامین امنیت شهرستان تلاش کردند و گام برداشتند، قدردانی می شود.

فتوحی اضافه کرد: با همفکری و درایت اعضای شورای تامین شهرستان آبیک و با توجه به تجربه و ملاحظات قانونی اعضای شورا در حدود دو هفته اخیر توانستیم موضوعات را به نحو احسن کنترل و مدیریت کنیم و شهرستان در امنیت کامل باشد.

وی خطاب به دشمنان نظام خاطرنشان کرد: در ایران اسلامی اقوام با زبان های مختلف وجود دارد و ممکن است اختلاف دیدگاه هایی داشته باشند اما همگی در راستای تامین امنیت همکلام هستند و در این زمینه وحدت و انسجام دارند.

این مسئول تصریح کرد: در دولت سیزدهم هیچ مسئله ای حتی مسائل اقتصادی به برجام گره زده نشد و مذاکرات ادامه می یابد و بر توان و نیروی داخلی تکیه کرده ایم و طبق فرمایش مقام معظم رهبری، نگاهمان به اقتصاد مقاومتی است.

فرماندار شهرستان آبیک با بیان اینکه عوامل انتظامی مظلوم اما مقتدر هستند، اذعان کرد: دغدغه های خانواده های انتظامی را طی حدود هشت ماه خدمت در شهرستان آبیک درک کرده ام که از صبوری و نجابت آنها تشکر می کنم.

در پایان مراسم از سرهنگ مهدی صادقپور فرمانده ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک، کارکنان نمونه نیروی انتظامی شهرستان آبیک، سرباز نمونه ناجا و پلیس نمونه افتخاری خانم تجلیل شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول