اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

هنرمندان دوستدار وطن آشوب و اغتشاش را نمی‌پذیرند

یک هنرمند و استاد نقاشی و طراحی عقیده دارد: هنرمندان دوستدار وطن و انقلاب، آشوب و اغتشاش را در کشور نمی‌پذیرند.

هنرمندان دوستدار وطن آشوب و اغتشاش را نمی‌پذیرند

ستایش روشنایی، هنرمند و استاد نقاشی و طراحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، در واکنش به جنجال‌آفرینی‌های روزهای اخیر رسانه‌های غربی و سعودی و ایجاد اغتشاش و آشوب در کشور اظهار کرد: تصاویری که این روزها در برخی خیابان‌ها و مناطق کشورمان دیده می‌شود، آن‌قدر نازیباست که حتی در نقاشی‌ها هم نمی‌توان دید.

وی بیان کرد: اینکه عده‌ای به بهانه اعتراض به هر موضوعی، به خیابان‌ها می‌ریزند و به اماکن عمومی و زیرساخت‌های کشور آسیب می‌زنند، را هیچ هنرمندی نمی‌پذیرد.

این هنرمند بیان کرد: بعید می‌دانم هنرمندان منطقی کشورمان با چنین رفتارهایی موافق باشند؛ اگر عده‌ای از سلبریتی‌ها مردم را به حضور در خیابان‌ها و اغتشاش تشویق می‌کنند، مطمئن باشید خودشان خیالشان از نبودن در ایران راحت است.

روشنایی بیان کرد: ما در میان هنرمندان کشورمان، افراد بزرگی داریم که الگو هستند و شهید آوینی یکی از این افراد است. این شهید بزرگوار از چهره‌های درخشان تاریخ هنر انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند و تعالیم خوبی برای همه هنرمندان دارند.

وی تصریح کرد: شهید آوینی، شهید جبهه فرهنگی و مورد توجه خاص و عام هستند و اگر ایشان را الگویی برای هنرمندان بدانیم، همواره از کشورشان دفاع کرده‌اند.

این هنرمند گفت: حرکت‌های تاریخی و زیبااندیشانه شهید آوینی، این نکته را به ما می‌فهماند که دشمنان علیه اسلام و نظام جمهوری اسلامی قد علم کرده و امروز از جنگ سخت ناامید شده‌اند و در جنگ نرم به دنبال از پا درآوردن نظام ما هستند.

روشنایی با اشاره به اینکه دشمنان با رسانه‌هایشان تبلیغات منفی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران انجام می‌دهند، افزود: آنها به اشکال مختلف دنبال از بین بردن ارزش‌های دینی در ایران هستند و می‌خواهند جامعه ما را از وحدت دور کنند.

وی بیان کرد: غربی‌ها تلاش دارند تا باورهای اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی ما را دچار چالش کنند و در جنگ نرم و جبهه فرهنگی و حتی هنری پیروز شوند.

این هنرمند با بیان اینکه شهید آوینی نشان داد که در این جبهه می‌توان تلاش کرد و یک سرباز رزمنده در عین توجه به هنر متعالی بود، اظهار کرد: شهید آوینی، انسانی متعهد، متخصص و انقلابی بود و ما از این هنرمندان در کشورمان کم نداریم.

روشنایی اضافه کرد: هنرمندان انقلابی زیادی در بستر فرهنگ و هنر داریم که تعهد دارند و تعداد این هنرمندان همواره افزایش هم می‌یابد.

وی با تأکید بر اینکه گرایش‌های متعهدانه متأسفانه مقداری در سینمای ما کم‌رنگ است، اظهار کرد: افراد خاصی در این رابطه هستند که این روزها آتش بیار معرکه شده‌اند؛ ولی تعداد به نسبت کل هنرمندان کشورمان اندک است.

انتهای پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول