اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

موسسه رازی تولیدات خود را متمرکز به نیاز روز بشر کند

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه صدمین سالگرد تأسیس موسسه رازی باید به بهترین شکل ممکن برگزار و منعکس شود، گفت: باید فرآورده‌هایی در موسسه رازی تولید شود که نیاز امروز بشر است و این تولیدات او را نجات خواهد داد.

موسسه رازی تولیدات خود را متمرکز به نیاز روز بشر کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، آیت‌الله محمد مهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در البرز و امام جمعه کرج، امروز در جلسه بررسی مشکلات موسسه سرم سازی رازی و بازدید از این مجموعه، ضمن ابراز تاسف از بی‌توجهی مسؤولان به موسسه رازی، گفت: قدمت و توان این مجموعه نشان داده‌ است که‌ بی‌توجهی به آن معادل پشیمانی خواهد بود.

امام جمعه کرج با اشاره به مطلبی مبنی بر خصوصی سازی موسسه رازی، یادآور شد: از همان ابتدا که این مسئله مطرح شد مخالفت خود را اعلام کردم، این موضوع نمی‌تواند به نفع مجموعه و مردم که قرار است خدمات دریافت کنند باشد.

وی با تاکید بر ضرورت اولویت بندی برنامه‌های موسسه رازی توضیح داد: یکی از مهمترین این کارها این است که باید موازی کاری را کنار گذاشت.

نماینده ولی فقیه در استان البرز توضیح داد: باید فرآورده‌هایی در موسسه رازی تولید شود که نیاز امروز بشر است و این تولیدات او را نجات خواهد داد.

امام جمعه کرج با تاکید بر اینکه باید برنامه صدمین سالگرد تأسیس موسسه رازی به بهترین شکل برگزار شود، ابراز کرد: باید این موضوع به خوبی در کل کشور انعکاس و روی آن مانور داده شود.

به گفته حسینی همدانی موسسه رازی باید با تلاش پرسنل زنده نگه داشته شود و مسیر خود را ادامه دهد؛ متاسفانه برخی مسؤولان آن طور که باید و شاید از این موسسه حمایت نمی‌کنند ولی با تلاش مضاعف می‌توان کم کاری آنها را جبران کرد.

حسینی همدانی ادامه داد: باید اطلاع رسانی درستی در خصوص فعالیت‌های موسسه رازی صورت بگیرد چون بسیاری از مردم اطلاعات دقیقی در مورد کارکرد و نقش این مجموعه در حفظ سلامت جامعه ندارند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول