اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

سفر مقام معظم رهبری، توسعه خراسان‌شمالی را یک دهه سرعت بخشید

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: در سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی اعتبارات زیادی برای پیشرفت استان تخصیص یافت و توسعه استان را به اندازه یک دهه سرعت بخشید.

سفر مقام معظم رهبری، توسعه خراسان‌شمالی را یک دهه سرعت بخشید

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در آیین گرامیداشت ۱۹ مهر، سالروز سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی، اظهار کرد: مردم خراسان شمالی، غیور، دین دار، مرزبان، سرزنده، با نشاط و شجاع هستند و سه هزار شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده اند.

وی با اشاره به اینکه خراسان شمالی در دوران ۸ سال دفاع  مقدس فاصله زیادی با میادین نبرد داشت، گفت: اما در این دوران سرداران به نامی تقدیم نظام شد و بعدا ز آن هم سردارانی همچون شهید محمدزاده، به عنوان شهید وحدت تقدیم اعتلای کشور شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، افزود: مردم در تمام صحنه ها حضور داشتند و یاری خدا همیشه همراه این مردم بوده، از جنگ هشت ساله، تا فتنه های داخلی و تحریم ها همیشه خدا همراه و یاور مردم و نظام بوده است.

حجت الاسلام رضا نوری گفت: در سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی اعتبارات زیادی برای پیشرفت استان تخصیص یافت و توسعه استان را به اندازه یک دهه سرعت بخشید.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه خدا را شاکریم که رهبری فرزانه و حکیم داریم، افزود: مردم قدردان این رهبر هستند، رهبری که تمام دشمنان برای مقابله با ایشان اتاق های فکری به راه انداخته اند، توطئه های متعدد به راه می اندازند.

وی خاطرنشان کرد: در برهه های حساس شاهد هستیم که با بیانات و سخنرانی مقام معظم رهبری تمام فتنه ها خاموش و دل ها محکم می شود و نهایت اینکه سنگی که دشمن برای زدن این ملت برداشته به هدف نمی خورد.

حجت الاسلام نوری با اشاره به توطئه اخیری که دشمن به راه انداخته است، گفت: مقام معظم رهبری با تعبیر های بجا و بیان حقایق موجود در جامعه نشان دادند مردم قدرتمند هستند و اجازه ندادند به خاطر عده ای محدود، کسی بخواهد این افراد را از بدنه جامعه جدا کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی یادآور شد: مقام معظم رهبری بابیاناتشان اجازه ندادند، هنرمندان و ورزشکاران از بدنه این ملت جدا شوند و همه افراد در تمام اقشار از جمله دانشجو، روحانی، بازاری، معلم، جوان، ورزشکار، هنرمند را در وحدتی وصف ناشدنی در کنار هم قرار دادند.

وی بیان داشت: سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی، معنویت و نشاط به همراه داشت و حضور آقا همه مردم در تمام قومیت ها، شیعه و سنی، گویش های مختلف را به میدان آورده بود.

حجت الاسلام نوری افزود: این مردم با امامشان عهد بسته اند، انقلاب کردند و فتنه ها را خاموش کردند، امروز هم در کنار امامشان به دنیا اعلام می کنند که ما همچنان هستیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در اتفاقات اخیر، نیروهای انتظامی و نظامی برای دفاع از امنیت مردم در صحنه هستند تا اجازه ندهند عده ای انگشت شمار و معاند براساس برنامه ریزی بیگانگان کشور را ناامن کنند.

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول