اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دو بانوی شمشیرباز اصفهانی برسکوی سوم آسیا ایستادند

کیمیا معتمدی ورزشکار اصفهانی به همراه تیم ملی شمشیربازی ایران، مقام سوم مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا را کسب کرد.

دو بانوی شمشیرباز اصفهانی  برسکوی سوم آسیا ایستادند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، تیم ملی شمشیربازی دختران ایران در اسلحه فلوره با حضور کیمیا معتمدی از اصفهان و به مربیگری شیرین رضایی نائب رئیس فدراسیون شمشیربازی و مربی تیم ملی از استان اصفهان در مسابقات شمشیربازی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در بخش تیمی موفق به کسب مدال برنز شد.

این رقابت‌ها در بخش بانوان و آقایان در سه اسلحه به میزبانی کویت برگزار شد که در رقابت‌های تیمی اسلحه فلوره، تیم شمشیربازی ایران با ترکیب کیمیا معتمدی از استان اصفهان، زهرا کارگر و حمیده چاه متکی از استان یزد و هانیه خوشخواهی از استان آذربایجان غربی در مرحله یک چهارم نهایی جدول حذفی با پیروزی ۴۵ بر ۲۱ از هند به مقام سوم مشترک دست یافت و مدال برنز گرفت.

همچنین زهرا عابدینی شمشیرزن اصفهانی به همراه آیسا صدیقی، شیدا عالمی و عطیه دستخوش توانست در آخرین روز از مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در کویت مدال برنز کسب کند.

تیم سابر زنان ایران در مرحله یک چهارم نهایی جدول حذفی با پیروزی ۴۵ بر ۳۶ از هند در جمع ۴ تیم برتر قرار گرفت و به همراه تیم قزاقستان مدال برنز کسب کرد.

انتهای پیام/۳۶۴۹/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول