اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

دشمن بدنبال گرفتن روحیه اعتماد به نفس ملت ایران/ کشور ناتوان از ساخت فشنگ به تولید موشک و پهپاد نقطه‌زن رسیده است

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن بدنبال گرفتن روحیه اعتماد به نفس از ملت ایران است، چرا که می بیند کشوری که فشنگ نمی‌توانست بسازد به ساخت موشک و پهپاد نقطه زن رسیده است.

دشمن بدنبال گرفتن روحیه اعتماد به نفس ملت ایران/ کشور ناتوان از ساخت فشنگ به تولید موشک و پهپاد نقطه‌زن رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار سید قاسم قریشی جانشین سازمان بسیج مستضعفین امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه راهیان نور دریایی و راهیان پیشرفت در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار داشت: دفاع مقدس دستاوردهای بزرگ در تاریخ ایران چنان اعتماد به نفس و توانمندی به مردم ما می‌دهد که در زمینه‌های فنی و تکنولوژی امروز ایران اسلامی جز چند کشور اول جهان باشد.

وی افزود: در بعد نظامی چنان توانمندی و قدرت به دست آورده‌ایم که بزرگترین قدرت دنیا یعنی آمریکا طی چند دهه گذشته به دلیل محاسبات آنها در مقابله به مثل با ایران از تجاوز به ایران خودداری کردند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: وقتی نیروهای ما پهبادهای آنها را زدند، در خودشان قدرت مقابله را ندیدند و برای فرار از این افتضاح بیان کردند که نیروهای خودسر ایران پهپادهای ما را زدند.

قریشی ادامه داد: کشوری که قادر به ساخت فشنگ و خمپاره ۶۰ نبود در سطحی قرار گرفت که پیشرفته ترین موشک‌ها و پهپادها و رادارهای و پیشرفته ترین تکنولوژی نظامی را برای خود به دست آورد و در زمینه هسته‌ای جزو ۵ کشور دنیا قرار گرفت، در زمینه پزشکی در بخشی از رده‌های اول یا در بعضی سه تا پنج قرار گرفت؛ همین کشوری که با پرستاران بنگلادشی و هندی پاکستانی، مشکلات درمانی خود را تامین می کرد و بیش از ۹۰ درصد دارو را از خارج وارد میکرد حالا در زمینه‌های علمی به توفیقات اعجاب آوری رسیده است.

وی اضافه کرد: بعد از جنگ بعضی از کشورها از جمله ایتالیا و چین آمدند تا برای ما پالایشگاه و پتروشیمی بسازند اما به دلایل تحریم رفتند اما همین فرزندان ملت ایران که دفاع مقدس ستاره خلیج فارس را ساختند و در عسلویه همانند جنگلی که درخت در آن ایجاد کنیم پالایشگاه را ایجاد کردند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: این بدان معنا نیست که ما ضعف و مشکل نداریم که بخش اعظم آن به تحریم بر می گردد اگر این پیروزی ها و دستاوردها را داشتیم که ناشی از دفاع مقدس و اصل رهبری خردمندانه و الهی ولی فقیه بوده است.

سردار قریشی ادامه داد: امروز آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها به گروهک‌های شکست خورده و مفاوک روی آورده‌اند و کارشان به جایی رسیده که دست به دامن منافقین شده‌اند. منافقینی که منفورترین در چشم ملت ما و منطقه هستند کسانی که دیروز پیاده نظام صدام و در کنار او بر علیه ایران جنگیدند و جاسوسی کردند و نقاط حساس کشور ما را علامت گذاری کردند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: طی دو هفته گذشته دیدیم در هیچ صحنه‌ای نتوانستند یک عدد کمتر قابل توجه را به صحنه بیاورند. همه تلاشی که کردند تعداد جمعیت چند ده نفر داشته است.

قریشی با تقدیر از آموزش و پرورش و سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان و سپاه بوشهر در راه اندازی راهیان نور دریایی و راهیان پیشرفت، محصول این اقدامات را خودباوری در نسل جوان و توجه دادن جامعه دانش‌آموزی به پیشرفت‌های درونی ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: با هر ابزاری بدنبال سیاه نمایی علیه جمهوری اسلامی ایران هستند و نباید در این عرصه انفعالی عمل کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول