اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اتاق عملیات اغتشاشات اخیر در آمریکا است

امام جمعه میناب گفت: اتاق عملیات اغتشاشات خیابانی اخیر در آمریکا است و با ابزارهای نوین ارتباطی و جنگ روانی به مصاف ملت ایران آمده‌اند.

اتاق عملیات اغتشاشات اخیر در آمریکا است

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه میناب ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان با تبریک میلاد با سعادت رسول اکرم ص وامام جعفر صادق ع به روزجهانی غذا اشاره کرد و گفت: اگر استان هرمزگان در کشور رتبه اول فقرداشته باشد، شهرستان میناب فقیرترین شهرستان استان است.

وی با بیان این که میناب با توجه به منابع آب شیرین و اتصال به دریا که دارد اما از این دو نعمت بهره ای ندارد و مسئولین باید در این زمینه چاره اندیشی کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی به اغتشاشات اخیر در کشور اشاره کرد و عنوان داشت: مرکز فرماندهی اغتشاشات آمریکاست و این بار با ابزارهای نوین ارتباطی و با جنگ روانی به مصاف ملت ایران آمده‌اند.

وی افزود: هدف آمریکا و ایادی آن براندازی حکومت جمهوری اسلامی ایران است ولی آمریکا و اایادی آنان این آرزو را به گور خواهند برد.

خطبب جمعه میناب از مسئولان شهرستان خواست نسبت به جاده بندرکرگان وامکانات اولیه ورزشی و فرهنگی شهر اقدام کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول