اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

احراز صلاحیت شهردار کرج ظرف 10 روز آتی تعیین می‌شود/ ماجرای تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر در شهرداری کرج

عمار ایزدیار سخنگوی شورای شهر کرج : 10 روز آتی تایید یا عدم تایید شهردار کرج مشخص می‌شود. در مرحله اول همکاران شرکتی تبدیل وضعیت خواهند شد.

احراز صلاحیت شهردار کرج ظرف 10 روز آتی تعیین می‌شود/ ماجرای تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر در شهرداری کرج

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه چند دسته ایثارگر در مجموعه شهرداری هست که گروه اول ایثارگرانی که مدرک تحصلی لیسانس یا بالاتر مرتبط با پست‌های سازمانی شهرداری دارند به زودی تبدیل وضعیت می‌شوند، گفت: ایثارگرانی هستند که دارای مدرک تحصیلی پایین یا مدرک تحصیلی ندارند که نمی‌توان پست های سازمانی شهرداری به این افراد اختصاص داد، از این رو تغییر پست و سمت برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

عمار ایزدیار، سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، به انتخاب شهردار در مدت زمان تعیین شده اشاره کرد و گفت: جلسات متعدد و شبانه روزی برگزار شد تا  اعضای شورای شهر کرج به شهردار منتخب رسیدند و گزینه نهایی در جلسه رسمی اعلام و به وزارت کشور معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه وزارت کشور ظرف ۱۰ روز آتی تایید یا عدم تایید این گزینه را به شورای اسلامی شهر کرج اعلام خواهد کرد، افزود: در موضوع قبلی شورا انتخاب را انجام داده بود اما وزارت کشور حدود ۲ ماه پاسخ ما را نمی‌داد.

ایزدیار با بیان اینکه به این دلیل که موضوعات کاری تصریح پیدا کند، ادامه داد: روزی که شهردار انتخاب شد در قالب طرح دو فوریتی با ۱۱ رای موافق گزینه نهایی به شهردار کرج مامور و سپس به عنوان سرپرست شهرداری بکار گرفته شد.

وی با بیان اینکه شهر نباید معطل بماند و شورا نیز در این خصوص تلاش دو چندانی دارد، گفت: به این جهت که به فعالیت‌های شهر سرعت دهیم.

ایزدیار در بخش دیگری در خصوص تخفیف خوش حسابی که برای پرداخت عوارض در جلسه شورای اسلامی شهر کرج مصوب شد، اظهار کرد: همشهریانی که اقدام به اخذ پروانه ساختمانی یا به جهت پرداخت عوارض کمیسیون ماده ۱۰۰ به شهرداری مراجعه می‌کنند، تخفیف قابل توجهی با هدف رونق ساخت و ساز از راه مجاز پیش بینی و مصوب شده است.

 وی در ادامه به سرویس مدارس اشاره کرد، گفت : نرخ اعلامی برای سرویس مدارس از سوی آموزش و پرورش و نهاد‌های بالادستی اعلام شده و مدیریت شهری در این موضوع دخیل نیست.

 ایزدیار با اشاره به اینکه مجموعه آموزش پرورش و استانداری باید پیگیر باشند افزوود: با توجه به عدم رضایت والدین از نرخ اعلامی موضوع باید در نهاد‌های بالادستی پیگیری و بررسی شود.

 چند دسته ایثارگر در مجموعه مدیریت شهری مشغول به فعالیت هستند گروه اول ایثارگرانی که مدرک تحصیلی لیسانس یا بالاتر مرتبط با پست های سازمانی شهرداری دارند روند تبدیل وضعیت این گروه در حال طی شدن است و به زودی به سرانجام خواهد رسید .

ایزدیار به بیان اینکه گروه دیگری دارای مدرک تحصیلی کمتر از لیسانس یا غیر مرتبط با پست های سازمانی شهرداری هستند افزود: در این میان باید پست های اعلامی طبق شرایط افراد تغییر کند از این جهت به زمان بیشتری برای تبدیل وضعیت افراد نیاز است.

وی همچنین در ادامه به قراردادهای حجمی اشاره کرد و گفت: ‌قرار دادهای حجمی مربوط به همکاران ما در حوزه پاک‌بان، سبز‌بان و همکارانی که در شرکت های پیمان کاری هستند می‌شود‌.

ایزدیار با بیان اینکه در مرحله اول باید همکاران شرکتی را تعیین و تکلیف کنیم افزود: طبق قانون اعلامی در مرحله بعدی این گروه تبدیل وضعیت خواهند شد.

انتهای پیام/ ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول