اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

تظاهرات در ایتالیا علیه ناتو و افزایش هزینه‌های زندگی +فیلم

منابع خبری از تظاهرات شهروندان ایتالیایی در اعتراض به حمایت این کشور از اوکراین و بحران انرژی خبر دادند.

تظاهرات در ایتالیا علیه ناتو و افزایش هزینه‌های زندگی +فیلم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شهروندان ایتالیایی دراعتراض به مداخله کشورشان در جنگ روسیه با اوکراین و افزایش هزینه‌های زندگی  به خیابان‌ها آمدند.

به گزارش منابع خبری، شهروندان ایتالیایی روز یکشنبه در اعتراض به ناتو و دخالت ایتالیا در جنگ با اوکراین با دردست داشتن پلاکاردهایی علیه ناتو به خیابان‌ها آمدند. در یکی از این تظاهرات که در شهر «رم» پایتخت این کشور برگزار شد بر روی پلاکاردها شعارهایی همچون «نه به ناتو» مشاهده ‌شد. این تظاهرات همچنین در اعتراض به افزایش هزینه‌های زندگی و بحران انرژی به واسطه نبرد روسیه با اوکراین شکل گرفت.

 

 

این گزارش حاکیست،  معترضان ایتالیایی با سازماندهی اتحادیه «یواس‌بی»، قبوض انرژی را در رم سوزاندند و خشم خود را به بحران هزینه زندگی در این کشور نشان دادند. معترضان همچنین خواستار پایان جنگ اوکراین و پایان دادن به دخالت ایتالیا در ناتو شدند.

طی روزها و هفته‌‌های گذشته تظاهرات مشابهی در کشورهای دیگر جهان از جمله فرانسه صورت گرفت. بحران انرژی در فرانسه موجب اعتصاب کارگران و کارکنان بخش انرژی این کشور شده است و شهروندان فرانسه به دولت فرانسه بابت افزایش هزینه‌های زندگی و کمبود سوخت معترض هستند.(جزئیات بیشتر)

در رویدادی مرتبط دیگر، وزارت خارجه ایتالیا روز دوشنبه از شهروندان خود در اوکراین خواست تا خاک این کشور را ترک کنند.

به گزارش خبرگزاری «آنسا» وزارت امور خارجه ایتالیا روز دوشنبه از ایتالیایی‌های مقیم اوکریان خواست که در بحبوحه حملات موشکی و پهپادی روسیه به اوکراین، خاک این کشور را ترک کنند.

در توییت وزارت خارجه ایتالیا آمده است، اکیداً توصیه می‌شود هموطنانی  که هنوز در اوکراین حضور دارند، خاک این کشور را ترک کنند.  ایتالیا سفر به اوکراین را ممنوع اعلام کرده است.

پایان پیام/

 

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول