اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  کشاورزی و امور دام

فارس من| ایجاد کار برای مهندسان به شیوه جدید در بخش کشاورزی

کاربران سامانه فارس من روش جدیدی را پیشنهاد کردند که می تواند مهندسان بیکار کشاورزی را شاغل کند علاوه بر آن بخش های راکد اقتصاد کشور هم فعال می شود.

فارس من| ایجاد کار برای مهندسان به شیوه جدید در بخش کشاورزی

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی با عنوان « واگذاری زمین به فارغ‌التحصیلان رشته کشاورزی » درخواست پیگیری در این‌باره کرده بودند.

آنها نوشته‌اند:‌ زمین و نیروی انسانی سرمایه هر کشوری است، هدف در این پویش استفاده از منابع و امکانات موجود در کشور جهت ایجاد شغل در همه مناطق کشور است، دولت محترم با واگذاری زمین‌ به فارغ‌التحصیلان رشته کشاورزی و رشته‌‌های مرتبط می‌تواند تعداد زیادی از نیروهای تحصیل کرده و علاقه مند به کشاورزی را مشغول به کار کند.

به گفته ثبت‌کنندگان این پویش، کشاورزی پایه تولید در کشور است و ظرفیت‌های زیادی هم از نیروی متخصص گرفته تا زمین کشاورزی وجود دارد با توجه به آمارها که متغیر است 150 هزار مهنس کشاورزی بیکار در کشور وجود دارد، از سوی دیگر زمین های کشاورزی زیادی وجود دارد که یا کشت نمی شوند و یا با کارایی و بسیار کمتری محصول از آنها برداشت می‌شود؛ استفاده از این  نیروهای متخصص می تواند کارایی بخش کشاورزی و تاثیر آن در اقتصاد کشور را افزایش دهد.

خبرگزاری فارس طبق رسالتی که بابت پیگیری سوژه‌‌های فارسِ من برای خود تعریف کرده پیگیری این موضوع را در دستور کار قرار می‌دهد و از مسوولان خواستار توضیح در این‌باره خواهد شد.

کاربران دیگر هم می توانند به امضاکنندگان این پویش بپیوندند و با رسیدن امضاها به 1000  و بالاتر پیگیری‌های مختلفی در این‌باره می کند.

 پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول