اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

تازه ترین گاف صدای آمریکا/ سارق سابقه دار یا بازداشت‌شده اغتشاشات ؟

صدای امریکا و برخی رسانه های دیگر معاند امروز در مطلبی با اعلام هویت و نام یکی از کشته‌شدگان آتش‌سوزی در زندان اوین (حسین -ج) اعلام کرد او از بازداشت‌شدگان اغتشاشات اخیر در تهران‌بوده است درحالی که او یک سارق سابقه دار بود!

تازه ترین گاف صدای آمریکا/ سارق سابقه دار یا  بازداشت‌شده اغتشاشات ؟

به گزارش گروه قضایی خبرگزاری فارس، صدای آمریکا رسانه سازمان سیا‌ و برخی رسانه های دیگر معاند امروز در مطلبی با اعلام هویت و نام یکی از کشته‌شدگان آتش‌سوزی در زندان اوین (حسین -ج) اعلام کرد او از بازداشت‌شدگان اغتشاشات اخیر در تهران‌بوده است. 

در همین زمینه مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: فرد اعلام شده جزو‌ فوتی ها به دلیل استنشاق دود ناشی از اقدام محکومان سارق در اتش زدن کارگاه خیاطی زندان اوین است اما ادعای صدای امریکا کذب محض است و اصولا تاریخ بازداشت متوفی ۱۹ تیر ۱۴۰۱ هست یعنی چند ماه قبل از اغتشاشات اخیر و از ان تاریخ تا روز اتش سوزی بدون مرخصی در زندان بوده است.

وی سابقه دار با سرقت های متعدد و دارای ۲ سابقه قبلی محکومیت به جرم سرقت هم بوده است. اخرین اتهام او سرقت گوشی تلفن همراه با چاقو از خانم ها است.

طی ساعات اخیر موضوع رسوایی دروغگویی متعدد رسانه های معاند به موضوع اعتراض کاربران فضای مجازی هم تبدیل شده است و هشتک امپراطوری دروغ به ترند یک تویتر تبدیل گشته است.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول