اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

اتصال آبشار به دریاچه و بوستان چیتگر با تله‌کابین بخش خصوصی

معاون هماهنگی و امورمناطق شهرداری تهران از اتصال آبشار به دریاچه و بوستان چیتگر با تله‌کابین بخش خصوصی خبر داد.

اتصال آبشار به دریاچه و بوستان چیتگر با تله‌کابین بخش خصوصی

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، مراسم تکریم و معارفه شهردار منطقه ۲۲ تهران با حضور علیرضا جاوید معاون هماهنگی و امورمناطق شهرداری تهران برگزار شد.

جاوید در این مراسم گفت: زیرساخت‌های منطقه ۲۲ جزو ناقص‌ترین زیرساخت‌ها میان مناطق تهران بشمار می‌رود. این منطقه برخلاف دکور و ظاهر شیک، باطنی با زیرساخت‌های کم دارد.

معاون هماهنگی و امورمناطق شهرداری تهران، مهم‌ترین زیرساخت‌ها را فاضلاب و سرانه‌های خدماتی و آموزشی اعلام کرد و افزود: سرانه فضای سبز طی این‌ سال‌ها بهتر شده است. باید به هفت سرانه خدماتی در منطقه ۲۲ علاوه بر فضای سبز توجه شود. 

جاوید عنوان کرد: محدودیت‌های ابلاغی شورای عالی شهرسازی برای منطقه ۲۲ بلاوجه، غیرتخصصی و براساس یک جو سیاسی و غیرکارشناسی در سنوات قبل اعمال شد. این محدودیت‌ها باید با یک بستر تخصصی و فنی تلفیق شود تا به نقطه تعادلی برسد.

در منطقه ۲۲ به طرح تفصیلی اصلاح شده نیاز داریم 

وی ضمن اشاره به برخی ساخت‌ و سازها در منطقه و به ویژه مجاورت دریاچه، گفت: برخی ساخت و سازها می‌توانست با کیفیت بهتر و حتی فوق کیفیت ساخت و ساز در ایران طی سنوات گذشته صورت گیرد. باید این بستر آماده شود تا در کمیسیون ماده ۵ به تصویب برسد. در واقع در منطقه ۲۲ به طرح تفصیلی اصلاح شده نیاز داریم.

معاون هماهنگی و امورمناطق شهرداری تهران ضمن اشاره به اهمیت دریاچه، گفت: انتظار می‌رود که آبشار به دریاچه و بوستان چیتگر با یک تله کابین از طریق سرمایه گذاری بخش خصوصی متصل شود. خط ۱۰ مترو افق نجات بخش منطقه ۲۲ است و باید یک خط دیگر توسط شهردار جدید در این منطقه تعریف شود چرا که یک خط کم است و باید پوشش مترو در این منطقه تکمیل شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول