اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

خواسته مردم از شهردار شیراز؛ توجه به پروژه های کلان و برنامه‌های فرهنگی

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: توجه به پروژه‌های کلان و برنامه‌های فرهنگی مناسب و در شأن سومین حرم اهل بیت (ع) خواسته مردم از شهردار جدید شیراز است.

خواسته مردم از شهردار شیراز؛ توجه به پروژه های کلان و برنامه‌های فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، پس از انتخاب و ابلاغ حکم شهردار جدید شیراز، امروز محمد حسن اسدی در دیدار با رئیس کل دادگستری استان فارس خواستار حمایت حقوقی دستگاه قضایی در راستای اجرای برنامه های شهری در دوران مدیریت جدید شهرداری شد.

رئیس کل دادگستری استان فارس در این دیدار با اشاره به تجربه و مسئولیت‌های متعدد شهردار جدید شیراز در ادوار مختلف گفت: مقبولیت و دانش وی در کلان شهر شیراز بر کیفیت مدیریت شهری و رفع مشکلات کمک خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با بیان اینکه تمرکز مدیریت جدید شهرداری باید بر پروژه‌های کلان و همچنین برنامه‌های فرهنگی متناسب و در شأن سومین حرم اهل بیت علیهم السلام باشد گفت: مردم در انتظار تأثیرات مثبت و تحول در بخش های گوناگون هستند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس افزود: اتمام خط دوم مترو شیراز با توجه به بهره برداری مردم کمتر برخوردار و بخش های محروم شهر از این خط می تواند یکی از مهمترین و تأثیرگذارترین اقدامات خدمت رسانی در دوران جدید مدیریتی در شهرداری شیراز باشد.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: نگاه قضات و نمایندگان دادگستری در کمیسیون‌های مشترک قضایی و مدیریت شهری نگاه قانونمداری و تسهیل امور در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم و رضایتمندی عمومی است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی بر همکاری و تعامل شورای شهر و مدیریت شهرداری برای ایجاد نهضت خدمت به مردم و ساماندهی امور مهم شهری و فراهم سازی زیر ساخت های آبادانی کلان شهر شیراز تأکید کرد و افزود: عدالت در توجه و نگاه به مناطق فرودست و محرومیت زدایی از بخش های محروم شهر شیراز امری مهم و ضروری است و در این راستا معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان نیز آماده همکاری در جهت کاهش آسیب های اجتماعی در این مناطق می باشد.

تأکید بر ارتباط شهرداری شیراز و مجموعه قضایی فارس

شهردار شیراز نیز در این دیدار با تأکید بر ارتباط مثال‌زدنی شهرداری شیراز و مجموعه قضایی فارس خواستار تعامل جدی و حمایت دادگستری به‌ عنوان ضرورتی غیرقابل انکار از مدیریت شهری برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم شد.

محمدحسن اسدی در این دیدار از همکاری و تعامل دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس و مجموعه قضات دادگستری فارس در همراهی با شهرداری کلان‌شهر شیراز تقدیر کرد.

وی با تأکید بر ارتباط مثال‌زدنی شهرداری شیراز و مجموعه عالی قضایی فارس خواستار تعامل جدی و حمایت دادگستری به‌عنوان ضرورتی غیرقابل انکار از مدیریت شهری برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم شد.

شهردار کلان‌شهر شیراز گفت: جایگاه ما خدمت‌رسانی به مردم است و نباید باعث از میان رفتن اعتماد شویم.

این دیدار با حضور سیده مریم حسینی رئیس کمیته محرومیت زدایی شورای اسلامی شهر شیراز و جمعی از مدیران شهرداری شیراز برگزار شد.

انتهای خبر/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول