اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

وداع مردم با شهیدی که تنها فرزندش به‌زودی به دنیا می‌آید!+ عکس

مردم سمنان با شهید سرهنگ دوم «محمد عباسی» که اشرار مسلح او را در سراوان به شهادت رساندند، وداع کردند. این شهید یک سال است ازدواج کرده و فرزندش به‌زودی به دنیا می‌آید!

وداع مردم با شهیدی که تنها فرزندش به‌زودی به دنیا می‌آید!+ عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، پیکر شهید «محمد عباسی»، از افسران راهنمایی و رانندگی شهرستان سراوان که اخیراً در حمله مسلحانه اشرار به شهادت رسید، شامگاه سه‌شنبه با استقبال مردم و مسؤولان وارد استان سمنان شد.

آیین وداع با پیکر این شهید والامقام نیز با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان و شماری از مسؤولان در حسینیه امام خمینی (ره) فرماندهی انتظامی استان سمنان برگزار شد.

شهید محمد عباسی اهل شاهرود و شاغل در راهنمایی و رانندگی شهرستان سراوان بود که در حین خدمت به دست اشرار مسلح به شهادت رسید.

به گزارش فارس؛ روز دوشنبه، بیست و پنجم مهرماه، تروریست‌های مسلح سوار بر یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با دو ۲ قبضه سلاح کلاشینکف، سرهنگ دوم محمد عباسی، از مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی سراوان را که در حال انجام وظیفه در مرکز تعویض پلاک این شهرستان بود، به رگبار بستند و به شهادت رساندند.

سرهنگ دوم عباسی متولد دوم اسفند سال ۱۳۶۸ و از اهالی بسطام است. این شهید یک سال است که ازدواج کرده و فرزندش به‌زودی به دنیا می‌آید.

با اعلام شهادت سرهنگ دوم عباسی، فرماندار شاهرود، اعضای شورای تأمین این شهرستان و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی برای عرض تسلیت و همدردی به منزل پدری این شهید در بسطام رفتند.

مراسم تشییع پیکر این شهید والامقام ساعت ۹ صبح چهارشنبه از شاهرود آغاز می‌شود. پیکر مطهر شهید عباسی در گلزار شهدای بسطام به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول