اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بازدید از باغ وحش بابلسر/ مشکل خاصی مشاهده نشد

مسؤول حیات‌وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: گزارش‌هایی در ارتباط با وضعیت نامناسب باغ‌وحش شهرستان به ما رسیده که به همین دلیل بحث بازدید از این مکان را در دستور کار داشتیم و مشکل خاصی هم دیده نشد.

بازدید از باغ وحش بابلسر/ مشکل خاصی مشاهده نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران،کوروس ربیعی مسؤول حیات‌وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران امروز درباره وضعیت باغ‌وحش شهرستان بابلسر، اظهار کرد: گزارش‌هایی در ارتباط با وضعیت نامناسب باغ‌وحش شهرستان به ما رسیده که به همین دلیل بحث بازدید از این مکان را در دستور کار داشتیم و مشکل خاصی هم دیده نشد.

وی با بیان اینکه باغ وحش بابلسر از باغ‌وحش‌های قدیمی است که در محدوده شهری واقع شد،گفت: مشکل خاصی که آزاردهنده باشد از جمله بوی آزاردهنده حیوان، شرایط بد نگهداری یا سایر موارد مشاهده نشد.

مسؤول حیات‌وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران بیان کرد: موضوع مهم اینکه در گزارشی که به دست ما نرسیده تنها موضوع کلی بیان شد که لازم است شهروندان دقیقا به مشکلات اشاره کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.

ربیعی با بیان اینکه این باغ‌وحش بیش از ۳۵ سال سابقه فعالیت دارد، گفت: باتوجه به اینکه این باغ وحش در پلاژ صفر شهرداری بابلسر واقع شده  و منطقه تفریحی توریستی شاهد بازدیدکنندگان زیادی از این مکان هستیم.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول