اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

دیدار نخبگان با رهبر انقلاب| زهرا احتشام: اهتمام به حکمرانی تربیتی، تحولی در زمینه نوجوانان ایجاد خواهد کرد

احتشام، دانشجوی دکتری مدیریت آموزش عالی دانشگاه تهران و برنده جایزه های شهید وزوایی و شهید احمدی روشن بنیاد ملی نخبگان در دیدار نخبگان با رهبر انقلاب در خصوص تحولاتی که در حوزه حکمرانی تربیتی موردنیاز است، سخنرانی کرد.

دیدار نخبگان با رهبر انقلاب| زهرا احتشام: اهتمام به حکمرانی تربیتی، تحولی در زمینه نوجوانان ایجاد خواهد کرد

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، روز گذشته مراسم دیدار نخبگان و استعدادهای برتر تحصیلی با مقام معظم رهبری در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

چند تن از نخبگان در این مراسم به عنوان سخنران حضور داشتند و مسائلی را درباره کشور، راهکارهایی برای برون رفت از مشکلات و ایجاد گفتمان نخبگانی مطرح کردند.

 

 

نخبگان باید روی مواضع خودشان پافشاری کنند

احتشام، دانشجوی دکتری مدیریت آموزش عالی دانشگاه تهران و برنده جایزه های شهید وزوایی و شهید احمدی روشن بنیاد ملی نخبگان یکی از دیگر سخنرانان این مراسم بود.

او تجربه حضورش در این دیدار را اینگونه توصیف کرد: جلسه پر برکتی بود و نفس حضور در محضر رهبر معظم انقلاب برای من یک برکت است.

او می گوید که نمی‌دانم پیشنهاداتم به صورت خاص توسط مسئولین پیگیری و عملیاتی شود یا نه. اما به اینکه اگر نخبگان روی مواضع خودشان برای حل مشکلات کشور پافشاری کنند، می توان رفته رفته یک فرهنگ را ایجاد کنند امیدوارم. ازین جهت هم دوست داشتم مسائل را مطرح کنم.

او در ادامه گفت: من با دید نخبگان سخنرانی خودم و مسائل را مطرح نکردم و بیشتر نگاه من به عامه جوانان و نوجوانان بود چون بحث حکمرانی تربیتی بود و بنظر خودم اگر به این مسائل اهتمام ورزیده شود، قطعا می تواند تحولی در عرصه تربیت خصوصا نوجوانان داشته باشد.

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول