اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

همه قوا باید از نخبگان حمایت کنند/ برخی از اماکن ورزشی خراسان‌شمالی به دلیل ترک فعل‌ها مخروبه شده‌اند

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: مسئولین و همه قوا باید از نخبگان حمایت کنند تا این عزیزان دلسرد نشود و شاهد حضور ایران در جایگاه‌های بالا در همه حوزه ها باشیم.

همه قوا باید از نخبگان حمایت کنند/ برخی از اماکن ورزشی خراسان‌شمالی به دلیل ترک فعل‌ها مخروبه شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الاسلام نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در آیین نماز جمعه ظهر امروز شهرستان بجنورد اظهار کرد: زمانی که خداند اموالی را به ما می‌دهد نباید نسبت به آن افراط و تفریت کرد.

وی گفت: یعنی نباید بر زندگی و خانواده خود سخت گرفت و در بخشش نعمت خدا به خانواده خساست کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: از طرفی دیگر اسراف نیز نزد خدا بسیار مذمت شده و کسی که اسراف می‌کند را برادر شیطان می‌داند.

حجت الاسلام نوری در ادامه با اشاره به هفته تربیت بدنی بیان داشت: فرهنگ ورزش همگانی باید مورد توجه قرار گیرد و مسئولین این موضوع را در برنامه داشته باشند.

وی تصریح کرد: برخی از اماکن ورزشی به دلیل ترک فعل ها مخروبه شده اند و باید سریعا فعال شوند تا مردم از این اماکن بهره‌مند شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: مقام معظم رهبری در صحبت های اخیر خود در خصوص اغتشاشات بیان داشتند، برخی از این اغتشاشگران مامور بودند، برخی از این‌ها دلبسته و همراه آن‌ها بودند که با این ۲ گروه باید دستگاه قضا طبق ضوابط برخورد کند.

وی بیان داشت: گروهی نیز غفلت کردند و وظیفه دستگاهای فرهنگی است که این عزیزان را توجیح کنند.

حجت الاسلام نوری گفت: معلمان، ائمه جمعه، نهادهای فرهنگی، خانواده ها و ... باید تببین کنند و اجازه ندهند این جوان‌‌ها تحت تاثیر رسانه های بیگانه همراه اغتشاشگران شوند.

امام جمعه بجنورد در ادامه افزود: مقام معظم رهبری در خصوص نخبگان نیز فرمودند، که این‌ها مایه آبروی جامعه هستند.

این مقام مسئول اظهار داشت: حوزه پزشکی، واکسن، نظامی و... از قِبَل نخبگان جامعه ایجاد شده و کارهای بزرگی را انجام داده اند و این‌ها مایه آبروی کشور هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: مسئولین و همه قوا باید از نخبگان حمایت کنند تا این عزیزان دلسرد نشود و شاهد حضور ایران در جایگاه‌های بالا در همه حوزه ها باشیم.

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول