اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

دیدار هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با خیّر و مجری طرح مهارت و درآمد دانشجویی

هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با خیر و مجری طرح مهارت و درآمد دانشجویی (مدد) دیدار و گفت‌وگو کردند.

دیدار هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با خیّر و مجری طرح مهارت و درآمد دانشجویی

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روبط عمومی وزارت علوم، نشست مشترکی بین هیئت رئیسه این دانشگاه با مجری و خیّر دفتر طرح مهارت و درامد دانشجویی(مدد) با هدف آشنایی هیئت رئیسه دانشگاه با طرح مدد و همچنین پیگیری اجرای تفاهم‌نامه منعقد شده بین دانشگاه با این طرح در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.

مصطفی قلم‌چی مجری دفترطرح مهارت و درآمد دانشجویی(مدد) در این جلسه تسهیل اشتغال دانشجویان در دو حوزه مهارت آموزی و اجرایی کردن ایده های کسب و‌کار ارزان دانشجویی به عنوان همکار بنیادهای خیرین حامی دانشگاه ها را از اهداف  طرح مدد برشمرد.

وی تصریح کرد: طرح مدد با حمایت ستاد خیرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  سومین سال متوالی است که صبق انعقاد تفاهم‌نامه موجود فعالیت خود را در دانشگاه‌های دانشگاه خوارزمی، صنعتی شاهرود و دانشگاه نیشابور ادامه می‌دهد.

هادی قربانی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شاهرود نیز در این دیدار با اشاره به تفاهم‌نامه همکاری بین  این دانشگاه و طرح مدد، خود اشتغالی و برآوردن نیاز کشور به منابع انسانی کارآمد و دارای تجربه مهارتی و هوش مالی، استفاده از ظرفیت‌های آموزشی و امکانات دانشگاه در انجام ماموریت‌ها و تکالیف سازمانی امکانات مالی و ارتباطی خیرین و همچنین تعریف دوره‌های کوتاه مدت کاربردی اشتغال و اجرای آن برای دانشجویان را از جمله اهداف این تفاهم‌نامه برشمرد.

در این دیدار مصطفی قلم چی خیّر و مجری طرح مدد، امینی مسئول دفتر طرح مدد،مرتضی ایزدی فرد رییس دانشگاه صنعتی شاهرود، هادی قربانی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، محمد عطائی معاون آموزشی وتحصیلات تکمیلی و  فندرسکی نماینده نهاد رهبری در دانشگاه صنعتی شاهرود حضور داشتند.

گفتنی است تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه صنعتی شاهرود  و دفتر طرح مهارت و درآمد دانشجویی (مدد) ۱۹ شهریور ماه سال جاری  در محل ستاد خیرین وزارت علوم تحقیقات و فناوری وزارت علوم منعقد شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول