اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

طرح مسکن جوانان در قشم امید را در دل مردم زنده کرده است

نماینده مردم هرمزگان در خانه ملت گفت: طرح مسکن جوانان در جزیره قشم و به نتیجه رسیدن تدریجی آن سبب زنده شدن امید و احساس رضایت در مردم این جزیره شده است.

طرح مسکن جوانان در قشم امید را در دل مردم زنده کرده است

محمد آشوری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس درباره اقدامات صورت گرفته در جزیره قشم به منظور تأمین مسکن جوانان اظهار کرد: مناطق آزاد می‌بایست در خدمت اقتصاد کشور و مردم محلی برای کاهش فقر و بیکاری باشند و در شاهد تحرک خوبی در استان در تمامی ابعاد هستیم که منطقه آزاد قشم نیز از آن مستثنی نبوده و اقدامات امیدآفرین خوبی در آن تدارک دیده شده است.

وی با بیان این که احیای ظرفیت‌های اجتماعی یک نیاز اساسی برای کشور و راهی به سوی حکمرانی موفق است، افزود: تدارک دیدن مسکن مناسب برای جوانان و خانه دار کردن جوانان این جزیره که در دوره اخیر با جدیت دنبال شده، سبب زنده شدن امید در میان مردم شده و انسجام و هم‌افزایی عمومی را تقویت می‌کند.

نماینده مردم هرمزگان با تصریح بر این که طرح مسکن جوانان و اختصاص زمین در نقاط مختلف جزیره برای این امر مهم، رضایت فراوانی را بدنبال دارد و سبب خواهد شد تا حس تعلق خاطر جوانان تقویت شده و امیدواریم دولت در همه جای کشور با جدیت خانه‌دار شدن نسل جوان کشور را پیگیری و به نتیجه برساند.

آشوری بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام زیرساختی نیز تأکید و گفت: بسیاری از پروژه‌های نیمه کاره ناشی از عدم نیازسنجی و اولویت بخشی به پروژه‌ها است و لذا هر پروژه‌ای که در کشور به صورت نیمه تمام باقی مانده نه تنها ضربه به اعتماد عمومی است بلکه سبب آسیب به بیت المال و کاهش کارایی نظام بودجه ریزی کشور می‌شود و باید این نقیصه را رفع کرد.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس ادامه داد: به ثمر رسیدن پل خلیج فارس برای حیات قشم و رونق این منطقه اهمیتی اساسی دارد و نباید با تغییرات در مدیریت‌ها به فراموشی سپرده شود چرا این پروژه ملی محرک توسعه این منطقه و سبب رشد قشم در ابعاد اقتصادی، گردشگری و خدماتی می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول