اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

۱۳ آبان، اقتدار نظام را به رخ دشمن خواهد کشید

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با تأکید بر اهمیت ۱۳ آبان گفت: ۱۳ آبان را باید مانند روز قدس برگزار کنیم چرا که بسیاری از توطئه‌ها خنثی خواهد شد و با چنین مراسم‌هایی اقتدار نظام به رخ دشمن کشیده می‌شود.

۱۳ آبان، اقتدار نظام را به رخ دشمن خواهد کشید

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان محمدرضا جان‌نثاری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در همایش مسؤولان دفاتر شهرستانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت ۱۳ آبان اظهار داشت: قبل از بیانات رهبر انقلاب در خصوص اغتشاشات اخیر مبنی بر برنامه‌ریزی شده بودن اتفاقات، برخی از افراد نگاه سطحی داشتند اما اگر عمق مسائل را کنار هم بگذاریم، متوجه می‌شویم موضوع فراتر از آن است که در ظاهر می‌بینیم. 

وی با اشاره به تفاوت بحران اخیر با بحران‌های گذشته افزود: زمانی که به لشکرکشی دشمن علیه نظام نگاهی می‌اندازیم، شاهدیم که در این دوره بسیاری از دشمنان انقلاب، جیره‌خواران استکبار، فریب خوردگان، تجزیه‌طلب‌ها و سلطنت‌طلبها و منافقین حضور داشتند، در موضوع اخیر اولین بیانیه را ورشکستگان سیاسی و فتنه‌گران دادند. 

جان‌نثاری با بیان اینکه هدف اولیه این اغتشاشات خرد کردن اقتدار نظام بود، گفت: در ادامه مسیر دشمنان مؤلفه‌های قدرت نظام از جمله رهبری، مسلمات دینی و حمایت مردم را نشانه گرفتند در حالی که اگر کشوری اقتدار نداشته باشد، مردم آن به هر چیزی تن خواهند داد. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در خصوص برنامه‌ریزی شده بودن اغتشاشات اخیر بیان کرد: دشمنان به‌دنبال بر هم زدن مراکز اقتصادی بودند اما با اقتدار جمهوری اسلامی به اهداف خود نرسیدند. 

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری دشمن روی دانش‌آموزان در اغتشاشات اخیر عنوان کرد: در این روزها شاهد نتیجه تفکر غرب‌گرایی در جامعه هستیم اما باید توجه کرد که این تعداد، اقلیت جامعه هستند، دشمن دنبال است خود را به‌جای اکثریت نشان دهد در صورتی که در واقعیت چنین فضایی حاکم نیست. 

جان‌نثاری با اشاره به ورود تجزیه‌طلبان به جریان اخیر خاطرنشان کرد: دشمن با تمام قوا و هزینه‌های فراوان به میدان آمد اما کمترین موفقیتی به‌دست نیاورد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به عدم موضع‌گیری برخی از افراد نسبت به اغتشاشات اخیر تصریح کرد: برخی از افراد در اغتشاشات اخیر امتحان بدی دادند و در این مسیر باید تمام افراد در خصوص موضوع اخیر موضع خود را مشخص کرده باشند. 

وی با تأکید بر اهمیت ۱۳ آبان گفت: ۱۳ آبان را باید مانند روز قدس برگزار کنیم چرا که بسیاری از توطئه‌ها خنثی خواهد شد و با چنین مراسم‌هایی اقتدار نظام به رخ دشمن کشیده می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول