اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

کاردار ایران در لندن: آیا حامیان اغتشاشگران حمله تروریستی در شاهچراغ را محکوم می‌کنند؟

کاردار جمهوری اسلامی ایران در لندن با اشاره به اقدام تروریستی در شاهچراغ پرسید: اروپا، آمریکا و انگلیس که در چهار هفته اخیر با آشوبگران و اغتشاشگران همراهی کردند، این حمله وحشیانه را محکوم خواهند کرد؟

کاردار ایران در لندن: آیا حامیان اغتشاشگران حمله تروریستی در شاهچراغ را محکوم می‌کنند؟

به گزارش خبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سیدمهدی حسینی متین کاردار جمهوری اسلامی ایران در لندن در توئیتی در پی اقدام تروریستی در شاهچراغ که به شهادت و زخمی شدن تعدادی از هموطنانمان منجر شد، با انتشار تصویری از این حمله تروریستی نوشت: در حمله وحشیانه تروریستی داعش در شیراز بیش از ۱۵ نفر از جمله زنان و کودکان به شهادت رسیده و ۲۱ نفر نیز زخمی شدند.

وی افزود: اکنون، اروپا، ایالات متحده آمریکا و انگلیس که در چهار هفته اخیر با حملات آشوبگران و اغتشاشگران به جان و اموال ایرانیان همراهی کردند و در کنار آشوبگران ایستادند، این حمله تروریستی وحشیانه را محکوم خواهند کرد؟ خواهیم دید.

 

 غروب روز چهارشنبه یک فرد مسلح حین ورود به حرم مطهر شاهچراغ به سمت زائران تیراندازی کرد. در این عملیات تروریستی ۱۵ نفر به شهادت رسیدند و ۱۹ نفر هم زخمی شدند.

 

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه نیز دیشب در توئیتر نوشت: شاه چراغ‬⁩ ایران به خون نشست. مدعیان دروغین ⁧‫حقوق بشر‬⁩ در پس اظهارات به ظاهر بشردوستانه و ادعاهای واهی خود، دقیقا همین صحنه‌های خشونت و به خاک و خون کشیدن مردم ⁧‫ایران‬⁩ را می‌خواستند. برای آنان هدف وسیله را توجیه می‌کند.

وزیر امور خارجه نیز با اشاره به جنایت شاهچراغ و اینکه اطلاعات موثقی موجود است که دشمنان، پروژه چند لایه ناامن سازی ایران را طراحی کرده‌اند، گفت: اجازه نمی‌دهیم منافع و امنیت ملی ایران بازیچه دست تروریست‌ها و‌ مداخله‌گران خارجی مدعی حقوق بشر قرار گیرد. (اینجا بخوانید)

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول