اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی حادثه شیراز را محکوم کردند

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی با صدور پیامی مشترک شهادت مظلومانه جمعی از هموطنانمان در حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) شیراز را تسلیت گفتند.

نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی  حادثه شیراز را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی و  فرزاد مخلص الائمه  نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی با صدور پیامی مشترک شهادت مظلومانه جمعی از هموطنانمان در حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) شیراز را تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است: عملیات تروریستی روز گذشته در آستان مقدس شاهچراغ (ع) شیراز که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از زوار و هموطنان عزیزمان گردید، موجب اندوه و تأثر عمیق شد.

در ادامه این پیام آمده است: این اقدام تروریستی ضمن اثبات اتحاد شوم گروه‌های تروریستی، دولت‌های مرتجع منطقه و استکبار جهانی به محوریت آمریکا، بار دیگر حقانیت نظام اسلامی را به جهانیان نشان داد.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: طراحان و آمران این حادثه تلخ و جانسوز که یکبار دیگر ذات پلید و دشمنی خود با ملت ایران را به نمایش گذاشتند، باید بدانند که با پاسخ کوبنده ملت ایران مواجه خواهند شد.  

در ادامه این پیام آمده است: این قبیل حوادث نه تنها مردم شریف ایران را از ادامه مسیر انقلاب اسلامی ناامید نمی کند بلکه با وحدت و یکپارچگی هر چه بیشتر و تحت لوای ولایت فقیه در راستای اعتلای نظام اسلامی، آرمان‌های والای امام راحل و شهدای گرانسنگ گام بر می‌دارند.  

در بخش دیگری از این پیام آمده است: اینجانبان با ابراز همدردی، این مصیبت را از صمیم قلب به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران و به خصوص مردم ولایت‌مدار استان فارس و شهر شیراز و خانواده‌های شهدای این حادثه دلخراش تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای شهدای مظلوم رحمت و مغفرت، برای عموم بازماندگان صبر و اجر و برای مجروحان شفای عاجل مسألت می‌نماییم.

در ادامه این پیام آمده است: این حادثه تروریستی حجتی برای برخی افراد است که به بهانه حق طلبی، وطن پرستی و آزادی کشور را به آشوب کشیدند و آب در آسیاب دشمن ریختند، امید است ملت غیور، زمان شناس و با بصیرت ایران اسلامی همچون گذشته وحدت و انسجام خود را حفظ کرده و تحت تاثیر تبلیغات منفی دشمنان قرار نگیرند چرا که آنها به هیچ عنوان دلسوز ما نیستند و با طراحی و اجرای نقشه‌های شوم به دنبال تضعیف نظام اسلامی و اتحاد ملی هستند.  

انتهای پیام/ 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول