اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تأکید امام جمعه سمنان بر برخورد قاطع با لیدرهای اغتشاشات/ منتقدان صف خود را از اغتشاش‌گران جدا کنند

امام جمعه سمنان با بیان اینکه منتقدان و معترضان صف خود را از اغتشاش‌گران جدا کنند، گفت: مردم از قوه قضاییه توقع دارند که با عاملان اصلی ترور و لیدرهای اغتشاشات برخورد قاطع کنند.

تأکید امام جمعه سمنان بر برخورد قاطع با لیدرهای اغتشاشات/ منتقدان صف خود را از اغتشاش‌گران جدا کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان ظهر امروز در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر اظهار کرد: کسانی که نقد یا اعتراضی دارند باید صف خودشان را از افرادی که هدفشان آسیب زدن به نظام اسلامی است، جدا سازند؛ زیرا جمهوری اسلامی با مجریان نیت‌های شوم، دشمنان و مزدوران استکبار جهانی به‌طور قاطع برخورد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی مورد هجوم و جنگ ترکیبی دشمنان قرار گرفته و یکی از اهداف آنها نشان دادن ناامیدی و بی‌رضایتی مردم کشور است که در رسانه‌هایشان در این زمینه دروغ‌پردازی می‌کنند، افزود: در این بین داعش نیز مأمور به شهادت رساندن نمازگزاران بی‌گناه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) می‌شود.

امام جمعه سمنان ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شیراز و تسلیت به خانواده شهدای این حادثه جنایتکارانه، اضافه کرد: دشمنان از الگو شدن جمهوری اسلامی، اقتدار موشکی، توسعه بخش‌های علمی و فناوری و منابع نفتی ایران اسلامی عصبانی هستند و می‌خواهند جلوی پیشرفت کشورمان را بگیرند.

مطیعی ادامه داد: دشمنان درخت پراستقامت جمهوری اسلامی را بر نمی‌تابند و مستأصل شده‌اند و به همین دلیل این توطئه‌ها را پیاده کرده‌اند؛ هر چند از دشمنان توقعی جز این فتنه‌انگیزی‌ها نمی‌رود؛ اما حمایت عده‌ای از آنها تعجب‌برانگیز است.

وی ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی و فداکاری نیروهای امنیتی، ایجاد نظم بیشتر در جامعه را خواستار شد و تصریح کرد: مردم از قوه قضاییه توقع دارند که با عاملان اصلی ترور و همچنین لیدرهای اغتشاشات برخورد قاطع کنند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان خطاب به فرهنگیان بیان کرد: معلمان و اساتید دانشگاه‌ها باید در زمینه جهاد تبیین بیشتر تلاش کنند تا پلیدی دشمنان برای دانش‌آموزان و دانشجویان آشکار شود.

مطیعی تأکید کرد: وحدت، ایستادگی و استقامت ملت در زمان وقوع حوادث تروریستی بیشتر خواهد شد؛ همان‌طور که امام راحل فرمودند «هرچه را ما را بکشید، مردم بیدارتر می‌شوند.»

وی با اشاره به سالروز ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز که رژیم منحوس پهلوی دانش‌آموزان را به شهادت رساند، گفت: تعجب می‌کنیم که عده‌ای نام پهلوی را بر زبان می‌‌آورند؛ در حالی که روزی دانش‌آموزان را شهید کرد.

امام جمعه سمنان بیان کرد: دلسوزان فرهنگی باید با بیان تاریخ و آگاهی‌بخشی به دانش‌آموزان و جلب اعتماد آنها، پیام و هدف ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید دوران دفاع مقدس را به نوجوانان امروز منتقل کنند.

مطیعی افزود: جهاد تبیین باید محقق شود تا دیگران تاریخ را که بسیار واضح و آشکار است با تحریف و به‌صورت مضحک به جوانان و نوجوانان منتقل نکنند؛ مانند اینکه بگویند حادثه‌ای که گروهک تروریستی داعش خودش برعهده گرفته را نظام جمهوری اسلامی انجام داده است. 

وی با بیان اینکه دشمان امروز خواب آشفته دیده‌اند، خاطرنشان کرد: آمریکا از سویی با حمایت از اغتشاش‌گران می‌گوید که مذاکره نمی‌کند و از طرف دیگر برای وزیر امور خارجه ایران پیام می‌فرستد.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول