اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نیروهای مسلح با بهره‌گیری از پیشرفت‌های علمی توان خود را ارتقا دهند

امام جمعه گلپایگان گفت: نیروهای مسلح باید با استفاده از ابزارها و بهره‌گیری از پیشرفت‌های علمی توان خود را ارتقا دهند؛ با وجود دشمنان سرسخت و عنود و زخم‌دیده باید همواره در حالت آماده باش باشد.

نیروهای مسلح با بهره‌گیری از پیشرفت‌های علمی توان خود را ارتقا دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی امام‌جمعه گلپایگان با اشاره به برگزاری رزمایش سپاه پاسداران با عنوان «ایران مقتدر» در منطقه مرزی استان اردبیل و آذربایجان غربی، اظهار کرد: برگزاری این رزمایش هشدار و پیام برای کشورهایی است که توسط دشمنان تحریک می‌شوند.

وی افزود: هدف از برگزاری این رزمایش‌ها ارتقای توان رزمی نیروهای مسلح است؛ نیروهای مسلح باید با استفاده از ابزارها و بهره‌گیری از پیشرفت‌های علمی توان خود را ارتقا دهند؛ با وجود دشمنان سرسخت و عنود و زخم دیده باید همواره در حالت آماده باش باشد.

کرامتی با اشاره به تنش بین کشور آذربایجان و قزاقستان، گفت: درگیری‌ بین کشورها می‌تواند مرزهای ایران اسلامی را دچار چالش امنیتی کند، لذا با هرگونه تحریک که بخواهد مرزهای جمهوری اسلامی را دچار چالش کند و راهی برای نفوذ عناصر خود فروخته باشد، برخورد خواهیم کرد.

امام‌جمعه گلپایگان ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به حرم شاهچراغ، گفت: بسیاری از کشورها و حتی  سازمان ملل نیز سکوت نکردند و این عملیات تروریستی را محکوم کردند.

وی گفت: این حمله تروریستی نشان دهنده ددمنشی دشمنان نظام است و ثابت کرد که جمهوری اسلامی دشمنان سرسخت و عنودی دارد که برای رسیدن به اهدافشان از کشتن هیچ فردی و یا هر گونه اقدامی فروگذاری نخواهند کرد.

کرامتی با بیان اینکه دشمنان با هدف ضربه زدن به نظام فوت مهسا امینی را بهانه‌ای برای ایجاد اغتشاشات قرار دادند، گفت: حمله تروریستی به حرم شاهچراغ  منجر به شهادت عده‌ای از هموطنان بی‌گناه شد، کسانی که بی‌جهت برای فوت یک زن قلم به دست می‌گرفتند، اکنون کجا هستند که سخن به میان آوردند.

امام‌جمعه گلپایگان با بیان اینکه صحنه‌گردان‌های اغتشاشات اخیر در حمله تروریستی به حرم شاهچراغ دست داشتند، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری ریشه‌های این حادثه تروریستی باید دنبال شود و عاملین جنایات باید مجازات شوند و قطعا نظام آنان را مجازات خواهد کرد.

وی افزود: ریشه‌های این حادثه تلخ باید واکاوی و با قاطعیت تمام برخورد شود، قوای سه گانه با قاطعیت تمام با عاملین برخورد کنند تا درس عبرتی باشد.

کرامتی تأکید داشت: وحدت و انسجام و هشیاری مردم در شرایط کنونی باطل‌السحر فتنه‌های اخیر است.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/ق/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول