اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

تولید و پخش ۱۸۰۰۰ دقیقه برنامه رادیویی با موضوع هفته پدافند غیرعامل

حمیدرضا صحراگرد دبیر کمیته پدافند غیرعامل و بحران معاونت صدا از برنامه‌های رادیوی مناسبتی ایران پایدار برای هفته پدافند غیرعامل توضیح داد.

تولید و پخش ۱۸۰۰۰ دقیقه برنامه رادیویی با موضوع هفته پدافند غیرعامل

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شبکه ایران پایدار، حمیدرضا صحراگرد دبیر کمیته پدافند غیرعامل و بحران معاونت صدا عنوان کرد: معاونت صدا از سال گذشته تاکنون با فعال کردن مضاعف کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و برگزاری جلسات متعدد سازماندهی مجددی در حوزه نیروی انسانی، زیرساخت های فنی و پشتیبانی و محتوا انجام داده است.

او ادامه داد: شبکه های مختلف رادیویی به تناسب ماموریت خود، حوزه های مختلف پدافند غیرعامل را پوشش داده و در سال ۱۴۰۱ نیز تلاش مضاعفی برای آگاهی و تبیین حوزه های مختلف پدافندی اعم از سایبری، زیستی، کالبدی، شیمیایی، هسته ای و اقتصادی دارند.

صحراگرد خاطرنشان کرد: این معاونت برای دومین سال پیاپی اقدام به راه اندازی رادیو مناسبتی ایران پایدار کرده است که وظیفه آموزش و آگاهی بخشی عمومی در حوزه پدافند غیرعامل را دارد. کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل معاونت صدا همچنین به منظور آموزش مفاهیم و راهکارهای پدافندی حوزه رسانه، کارگاه های آموزشی متنوعی برای مدیران و برنامه سازان این معاونت برگزار کرده است. درواقع رادیو بالغ بر ۱۸۰۰۰ دقیقه برنامه با موضوع هفته پدافند غیرعامل، تولید و پخش کرده است.

دبیر کمیته پدافند غیرعامل و بحران معاونت صدا در پایان تصریح کرد: انتقال تجربه برنامه سازان قدیمی و دعوت از کارشناسان حوزه پدافند غیرعامل برای بهره‌گیری هر چه بیشتر برنامه سازان رادیو و ارتباط تنگاتنگ با دیگر کمیته‌ها در سطح سازمان و همچنین نهادها و سازمان های متولی از دیگر اقدامات موثر رادیو بوده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول