اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نشست تعدادی از نمایندگان مجلس با وزیر صمت/ جلالی: نمایند‌ه‌های حاضر در جلسه از توضیحات وزیر قانع شدند

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: صبح امروز نشستی با حضور جمعی از نمایندگان و وزیر صنعت، معدن و تجارت در محل کمیسیون اصل 90 برگزار و در این جلسه بر حمایت از وزیر صمت تاکید شد.

نشست تعدادی از نمایندگان مجلس با وزیر صمت/ جلالی: نمایند‌ه‌های حاضر در جلسه از توضیحات وزیر قانع شدند

حجت‌الاسلام حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: صبح امروز نشستی با حضور بیش ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ز 40 نفر ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ز نمایندگان و سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت در محل کمیسیون اصل 90 برگزار شد.

وی افزود: د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر این جلسه این نکته مورد تاکید قرار گرفت که د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر شرایط کنونی با توجه به تلاش همه‌جانبه دشمن برای ایجاد اجماع جهانی علیه ایران و ایجاد فتنه و آشوب و ترور د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر داخل کشور باید ید واحده باشیم و وحدت خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حفظ کنیم.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر این جلسه گزارشی ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ز عملکرد وزارت صمت هم توسط آقای وزیر ارائه شد که د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر آن به کنترل قیمت سیمان و آهن و دیگر اقدامات وزارت صمت د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر این یک ساله اشاره شد.

جلالی خاطرنشان کرد: د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر این جلسه حاضران بر حمایت خود ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ز وزیر صمت د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر ماجرای استیضاح تاکید کردند.

پایان پیام/ ت 17

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول