اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

استاندار تهران: ساخت و سازهای غیرمجاز در تهران کاهش یافته است

استاندار تهران با تاکید بر جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز گفت: جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز از اولویت‌های دولت بوده و خوشختانه در یک سال گذشته میزان ساخت و ساز غیررسمی در استان تهران کاهش یافته است.

استاندار تهران: ساخت و سازهای غیرمجاز در تهران کاهش یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهارستان، محسن منصوری استاندار تهران امروز در آیین افتتاح طرح‌های عمرانی شهرستان بهارستان اظهار کرد: جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز از اولویت‌های دولت بوده و خوشختانه در یک سال گذشته میزان ساخت و ساز غیررسمی در استان تهران کاهش یافته است.

وی گفت: با توجه به سرریز جمعیت به استان تهران با نگاه و برنامه‌ریزی برای آینده نباید بگذاریم که ساخت و سازهای غیرمجاز شکل بگیرد تا متحمل صرف زمان و هزینه‌های گزاف برای اصلاح آن باشیم.

استاندار تهران به اهمیت مشارکت مردمی در بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده شهری اشاره و خاطرنشان کرد: برای اصلاح و تغییر بافت‌های یک شهر باید از سرمایه‌های اقتصادی و اجتماعی مردم غافل نشویم، اساسا با اعتبارات و منابع محدود دولتی نمی‌توان کارهای بزرگی انجام داد، مردم هموراه باید پای کار باشند تا شاهد رشد و آبادانی شهر باشیم.

منصوری ادامه داد: مردمداری با لفظ و کلام نیست بلکه در عمل و خدمت اتفاق می‌افتد، بزرگترین دستاورد دولت سیزدهم بازگرداندن اعتماد و امید به مردم است.

وی اعلام کرد: به برکت تلاش‌های جهادی و شبانه روزی مسئولان شهرستان بهارستان، طرح های خوبی با اعتبار بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان آماده افتتاح و بهره برداری شده است.

منصوری در ادامه تاکید کرد: شهرستان بهارستان نیازمند توجه مدیریتی ویژه است کمی و کاستی‌هایی از قبل وجود دارد که باید پرتلاش و جهادی درصدد رفع آنها بکوشیم.

وی یادآور شد: بافت شهرستان بهارستان توجه ویژه‌ای را می‌طلبد، برای رسیدن به شاخص حداقل متوسط کشور در بحث توسعه شهرستان، باید پیشتازانه عمل کنیم.

استاندار تهران با اشاره به افتتاح طرح سرای محله نسیم شهر خاطرنشان کرد: سیاست دولت انقلابی تکمیل طرح‌هایی است که چندین سال بلاتکلیف مانده و در شهرستان بهارستان اقدامات خوبی انجام شده است. 

منصوری بابیان اینکه دولت بسته‌های سیاستی خوبی برای بافت‌های فرسوده و سکونت گاه‌های غیررسمی آماده ارائه دارد، گفت: طرح‌های تشویقی و ترغیب مردم به ساخت و ساز مجاز تا حدودی گره از مشکلات در این بافت و سکونت‌گاهها را باز می‌کند.

مراسم افتتاح پروژه‌های مجتمع فرهنگی هنری نسیم شهر، مجتمع ورزشی و تفریحی، زمین اسکیت در بوستان فدک سبزدشت گلستان، ساختمان دهیاری اورین، ساختمان سرای محله مهر، مجتمع ورزشی و فرهنگی المپیک در قلعه میر گلستان و پروژه مشترک بازآفرینی اورژانس اجتماعی بهارستان با اعتبار ۱۳۰ میلیارد تومان با حضور استاندار تهران و مسؤولان شهرستانی برگزار شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول