اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

گفتگو درباره مباحث روز پدافند غیر عامل در «قرار شبانه»

«قرار شبانه» با حضور کارشناسان حوزه‌های فرهنگی به مباحث روز مرتبط با پدافند غیر عامل می‌پردازد.

گفتگو درباره مباحث روز پدافند غیر عامل در «قرار شبانه»

به گزارش خبرگزاری فارس، برنامه قرار شبانه که هر شب از ساعت 12:30 تا 2:30 بامداد به صورت زنده پخش می‌شود، هر شب با یکی از کارشناسان حوزه‌های فرهنگی و استادان دانشگاه صحبت می‌کند. شهاب شهرزاد کارشناس مجری، در خصوص کارشناسان و موضوعات مورد بحث در این برنامه گفت: با کیوان نقره کار متخصص فناوری اطلاعات در خصوص فضای مجازی و روبرویی با تهدیدها و بد افزارها صحبت می‌کنیم.

دکتر یدالله گودرزی شاعر و نویسنده درباره زبان در جایگاه میثاق ملی صحبت می‌کند. همچنین علی ترابی کارشناس فرهنگی و روزنامه نگار درباره راهبردهای هماهنگ با تحولات فرهنگی و همین طور نا آرامی‌های این روزها گفتگو کرد.

در یکی از برنامه‌ها هم دکتر سید حسن نورانی استاد ادبیات زبان فارسی درباره  ادبیات به عنوان بستر هویت و نظام آموزشی و پرورشی صحبت کردیم. اینکه چگونه روش‌های آموزشی ادبیات فارسی را برای دانش آموزان جذاب‌تر کنیم.

شهرزاد در ادامه از کارشناسی دکتر سید احمد رضا مجرد دانش آموخته زبان و ادبیات فارسی و استاد دانشگاه و مدیر علمی پژوهشی حکیم نظامی گنجه ای در تبریز اعلام کرد و موضوعی درباره  مصادره مفاخر ایرانی مثل نظامی، مولانا، بوعلی سینا، سید جمال الدین اسد آبادی و درباره  راهکارهای روبرویی با این نوع مصادره که از سوی برخی از کشورها صورت می‌گیرد، گفتگو شد.

شهرزاد ادامه داد: با سید مرتضی حسینی در قرار شبانه دیگر به موضوع سینمای ایران ستیز پرداختیم و ضرورت حضور موثر در سینما برای ارائه سیمایی واقعی از ایران و همین طور در یک قرار شبانه دیگر با دکتر علی رضا امینی پژوهشگر حوزه موسیقی در باره ی نقش موسیقی در هویت سازی و احیای ادبیات غنی به ویژه در نسل نوجوان صحبت شد.

این کارشناس حوزه هنری ادامه داد: در قرار شبانه به موضوع جنگ نرم و دفاع بدون اسلحه از رهگذر ساخت و تولیدآثار فرهنگی موثر، می‌پردازیم که در این راستا راهبردهای مناسب پیشنهاد می‌شود.

همچنین مشارکت دهی هنرمندان با سلیقه‌های گوناگون و شکل گیری ارتش متحد فرهنگی به عنوان مهمترین راهکار فرهنگی ارائه می‌شود. «قرار شبانه» از موج ۹۵/۵ مگاهرتز ار رادیو مناسبتی «ایران پایدار» شنیده می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول